19.01.2015, 10:41
No to czas na moje refleksje. Jak wiecie, pociągami jeżdżę rzadko, ale miałem wczoraj porównanie
Po pierwsze, zauważyłem, że wszyscy ładowani są do jednego wagonu, a reszta składu jedzie pusta. Nie miałem ochoty jechać w wagonie wypełnionym w 80%, jak inne były wypełnione może w 10%. Usiadłem nie na sowim miejscu, nie było z tym problemów u drużyny konduktorskiej. Miejsca miałem przy stoliku, ale sprawdziłem też inne Fotele wydają się być wygodne. Cisza w czasie jazdy jest świetna. Nawet przy 200km/h jest cicho. Ogólnie przy jeździe 120km/h w ogóle nie czuć tej prędkości. Jako poczęstunek do wyboru były tylko napoje (herbata, kawa, soki, woda). Mam nadzieję, że juz w niedalekiej przyszłości te pociągi będą mogły rozwijać 200km/h na dłuższym odcinku niż aktualnie.
W drodze powrotnej jechałem w wagonie 111A. różnica spora
Po pierwsze, zauważyłem, że wszyscy ładowani są do jednego wagonu, a reszta składu jedzie pusta. Nie miałem ochoty jechać w wagonie wypełnionym w 80%, jak inne były wypełnione może w 10%. Usiadłem nie na sowim miejscu, nie było z tym problemów u drużyny konduktorskiej. Miejsca miałem przy stoliku, ale sprawdziłem też inne Fotele wydają się być wygodne. Cisza w czasie jazdy jest świetna. Nawet przy 200km/h jest cicho. Ogólnie przy jeździe 120km/h w ogóle nie czuć tej prędkości. Jako poczęstunek do wyboru były tylko napoje (herbata, kawa, soki, woda). Mam nadzieję, że juz w niedalekiej przyszłości te pociągi będą mogły rozwijać 200km/h na dłuższym odcinku niż aktualnie.
W drodze powrotnej jechałem w wagonie 111A. różnica spora
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej