Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TEM14 - 8-osiowa manewrówka RŻD (dwuagregatwoa modernizacja TEM8)
#3
13. grudnia 2019 najwyższy istniejący numer tej serii to 0145, wyszła z fabryki w listopadzie br., jeszcze nie eksploatowana: https://trainpix.org/photo/262835/
Przydział do lokomotywowni TCzE11 Timaszowska Kolei Północnokaukaskiej (ТЧЭ11 Тимашёвская, Краснодарский регион Северо-Кавказской железной дороги).
Egzemplarze nr 102, 103 i 104 pracują na Kolei Dalekowschodniej (depo Chabarowsk -2), cała reszta twardo trzyma się Europy.
Pojawił się wariant zmodernizowany ТЭМ14М, na razie istnieje tylko prototyp- na pewno już był czynny i poddawany próbom na torze WNiŻT w ostatnich dniach sierpnia 2019:
https://trainpix.org/vehicle/146646/#n198662
Fotka całego loka https://trainpix.org/photo/255681/, wnętrze kabiny https://trainpix.org/photo/255744/ .
Z tego co doczytałem w dyskusjach pod fotografiami, jest to maszyna analogicznie do serii pierwotnej dwuagregatowa, ale ma dwa rzędowe silniki sześciocylindrowe typu 6ДМ-185Т (podobno moc 900 kW przy 1800 obr./min.
Opis całej rodziny silników DM185 (przedstawiona w 2015 r.) na stronie producenta
http://sinaratm.ru/products/dizeli/semey...ey-dm-185/
A tu ogólniki prasowe o tym silniku:
https://finobzor.ru/69502-innovacionnyy-...gatel.html
https://sdelanounas.ru/blogs/113283/
Romek_L
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.