03.01.2014, 16:42
Witam, czy sądzicie, czysto teoretycznie, że jeśli kiedykolwiek( w co mocno wątpie ;-) ) doszło by do reaktywacji linii, mogło to by wypalić?, znaczy się, jeżeli stacja, nie ma semaforów(wycieli je palnikiem w pień ]-> ) i dalsza jazda do Smętowa, jest niemożliwa(za stacją jest obowdnica Skórcza ;-) ).
Cytat "W 1994 roku Skórcz stracił połączenie pasażerskie w kierunku Szlachty, a rok później w kierunku Smętowa. W 1997 roku zostają zawieszone ostatnie 2 pary ociągów relacji Starogard Gdański – Skórcz ustał również ruch towarowy na tej linii[1]. W 1999 roku linia do Szlachty została pozbawiona ruch towarowego. W 2001 roku ustał całkowicie ruch pociągów w Skórczu.
218 łącząca Myślice ze Szlachtą oraz 243 łącząca Skórcz ze Starogardem Gdańskim. Wszystkie linie w okolicy Skórcza zostały wykreślone z ewidencji PLK." za wikipedią.
Czyli na przykład, tabor?: taki jak SA102, 132 itp.?
Przewożnik: PR lub Ariviva?.
[ Dodano: 2014-01-03, 16:45 ]
Jeśli wątek nie pasuje do działu, moderatorom daje wolna rękę :-P
Cytat "W 1994 roku Skórcz stracił połączenie pasażerskie w kierunku Szlachty, a rok później w kierunku Smętowa. W 1997 roku zostają zawieszone ostatnie 2 pary ociągów relacji Starogard Gdański – Skórcz ustał również ruch towarowy na tej linii[1]. W 1999 roku linia do Szlachty została pozbawiona ruch towarowego. W 2001 roku ustał całkowicie ruch pociągów w Skórczu.
218 łącząca Myślice ze Szlachtą oraz 243 łącząca Skórcz ze Starogardem Gdańskim. Wszystkie linie w okolicy Skórcza zostały wykreślone z ewidencji PLK." za wikipedią.
Czyli na przykład, tabor?: taki jak SA102, 132 itp.?
Przewożnik: PR lub Ariviva?.
[ Dodano: 2014-01-03, 16:45 ]
Jeśli wątek nie pasuje do działu, moderatorom daje wolna rękę :-P