Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sygnał zastępczy, wjazd i wyjazd "na dwa"
#16
stach57 napisał(a):No właśnie, jeżeli mamy W4 przed przejściem w poziomie szyn (dla niepełnosprawnych, służbowe), a semafor wyjazdowy jest 100m dalej, to pociąg z nieplanowym zatrzymaniem, który zignoruje wskaźnik W4 zastawi przejście.
Co ma W4 do przejścia? Nie każde przejście znajduje się za W4.

Przykład:
[Obrazek: 1121054960.jpg][Obrazek: 1321426141-2.jpg]
Widoczne przejście w poziomie szyn jest jedynym dojściem do peronu wyspowego, a znajduje się przed semaforem wyjazdowym toru 2 (tj. na zdjęciu przy peronie po prawej).
Jeżeli zachodzi potrzeba zatrzymania pociągu na torze 2 i zostawienia przejścia, to dyżurny ruchu odpowiednio wcześnie za pomocą urządzeń łączności nakazuje maszyniście zatrzymanie się przed przejściem. I raczej tak samo by było, gdyby był W4 przed tym przejściem. W4 ustawiony przy końcu peronu, jeżeli jednocześnie nie jest końcem przebiegu pociągowego, obowiązuje tylko pociągi mające postój przy tym peronie.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wyjazd na tor szlakowy przeciwny do kierunku zasadniczego MarK60 74 55 139 03.08.2017, 16:21
Ostatni post: damkon93
  Sygnał zastepczy / unieważniona blokada Rafal92 4 6 490 21.11.2016, 18:48
Ostatni post: mikrobart
  Wjazd na tor główny dodatkowy rustsaltz 2 4 543 24.03.2014, 19:38
Ostatni post: rustsaltz
  Sygnał zastępczy Nowicki 55 26 177 02.03.2014, 21:56
Ostatni post: rustsaltz
  Sygnał zastępczy i kilka pytań m.in z E-1 dring 22 13 347 16.02.2014, 19:10
Ostatni post: stach57

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.