14.07.2013, 20:21
Proszę bardzo http://x-flight.livejournal.com/3180.html
Parowóz miał mieć 8000KM masę służbową 420ton i zabierać 60 ton węgla. Kocioł o ciśnieniu 32 atm i temperaturze pary 500 stopni.
Co do tendrów kondensacyjnych doczepianych do zwykłych parowozów. Tam jednym z problemów był brak pary odlotowej wydmuchiwanej przez komin, która robiła ciąg w palenisku. W jej zastępstwie trzeba było montować w dymnicy specjalny wentylator napędzany turbiną na parę odlotową, jednak wentylator pracował w ciężkich warunkach (dużo cząstek stałych w spalinach) wiec ulegał szybkiemu zużyciu.
Parowóz miał mieć 8000KM masę służbową 420ton i zabierać 60 ton węgla. Kocioł o ciśnieniu 32 atm i temperaturze pary 500 stopni.
Co do tendrów kondensacyjnych doczepianych do zwykłych parowozów. Tam jednym z problemów był brak pary odlotowej wydmuchiwanej przez komin, która robiła ciąg w palenisku. W jej zastępstwie trzeba było montować w dymnicy specjalny wentylator napędzany turbiną na parę odlotową, jednak wentylator pracował w ciężkich warunkach (dużo cząstek stałych w spalinach) wiec ulegał szybkiemu zużyciu.