13.01.2013, 05:31
Witam
Chciałem zadać pytanie dotyczące opłacalności I klasy w pociągach TLK. Próbując dowiedzieć się czegokolwiek na ten temat w internecie, znalazłem sensacyjne wieści w mediach jak to "I klasa gorsza od II klasy" gdzieś tam, forum typu ogólnego gdzie ludzie narzekają i w sumie tyle. Więc postanowiłem, że spytam się tutaj. Mieszkam na stałe za granicą, ale w wakacje będę w Polsce i planuję podróż z Lublina do Gdańska oraz z Lublina do Szczecina w ciągu wakacji.
Z racji tego, że mam kartę ISIC, dopłata do I klasy kosztowałaby ok. 20 zł, co jeśli dawałoby mi większy komfort jazdy nie jest jakimś bogactwem, biorąc pod uwagę fakt, że podróz trwa ~9 godzin. Ale nie wiem, czego się spodziewać? Na trasach między Lublinem a Warszawą najczęściej spotykałem się z wagonami "pierwszej klasy przerobionymi na drugą" - czyli w zasadzie czy jest sens kupować I klasę?
Chciałem zadać pytanie dotyczące opłacalności I klasy w pociągach TLK. Próbując dowiedzieć się czegokolwiek na ten temat w internecie, znalazłem sensacyjne wieści w mediach jak to "I klasa gorsza od II klasy" gdzieś tam, forum typu ogólnego gdzie ludzie narzekają i w sumie tyle. Więc postanowiłem, że spytam się tutaj. Mieszkam na stałe za granicą, ale w wakacje będę w Polsce i planuję podróż z Lublina do Gdańska oraz z Lublina do Szczecina w ciągu wakacji.
Z racji tego, że mam kartę ISIC, dopłata do I klasy kosztowałaby ok. 20 zł, co jeśli dawałoby mi większy komfort jazdy nie jest jakimś bogactwem, biorąc pod uwagę fakt, że podróz trwa ~9 godzin. Ale nie wiem, czego się spodziewać? Na trasach między Lublinem a Warszawą najczęściej spotykałem się z wagonami "pierwszej klasy przerobionymi na drugą" - czyli w zasadzie czy jest sens kupować I klasę?