03.10.2012, 10:15
6 września 2012 wydano nowe rozporządzenie w sprawie prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji.
dziennikustaw.gov.pl/du/2012/1042/D2012000104201.pdf
:-O Tanim kosztem próbuje się poprawić bezpieczeństwo na przejazdach.
Resztę oceńcie sami, aczkolwiek widzę też plus
dziennikustaw.gov.pl/du/2012/1042/D2012000104201.pdf
Cytat:przed wskaźnikami W 6, W 6a, W 6b i W 7 oraz kilkakrotnie na odcinku od wskaźnika W 6b do przejazdu, a ponadto podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych – po minięciu wskaźnika W 6a przy zbliżaniu się do przejazdu; na odcinku od miejsca ustawienia wskaźnika do momentu minięcia przejazdu przez czoło pojazdu kolejowego maszynista pojazdu kolejowego podaje sygnał Rp 1 „Baczność”
:-O Tanim kosztem próbuje się poprawić bezpieczeństwo na przejazdach.
Resztę oceńcie sami, aczkolwiek widzę też plus
Cytat:wskaźnik W 27a „Wskaźnik zmiany prędkości” oznacza miejsce zmiany i obowiązującą od tego miejsca największą prędkość drogową na danej linii kolejowej: kwadratowa biała tablica z czarną obwódką, a na niej czarna liczba wskazująca największą dozwoloną prędkość drogową określoną w dziesiątkach kilometrów na godzinę (rys. 189a):