25.07.2012, 21:59
maszynista napisał(a):Wakacje w pełni. Jeżeli skład będzie zapełniony po brzegi-ludzi stoją/siedzą w korytarzach/przedsionkach to pchamy się dalej ze spisywaniem czy wolniej, kogo można spisujemy, nie na siłę....?
Szczegółowe zasady postępowania otrzymasz w materiałach szkoleniowych.
Ogólna zasada jest taka, że staramy się spisać wszystkie bilety. Jednak jeżeli kierownik stwierdza że kontrola jest niemożliwa, to wystawia nam odpowiednią bumagę z siedmioma pieczątkami, zapisuje na niej liczbę wagonów i szacunkowe zapełnienie (jego zdaniem), i wtedy jesteśmy usprawiedliwieni.
A jeśli drużyna idzie z kontrolą, to idziemy razem z nią. Ważne żeby takie zasady ustalić z drużyną już na początku, i z każdą nową (na dłuższych trasach zmieniają się), bo potrafią czasami sami pójść na kontrolę i wtedy rzetelność badania szlag trafia.
Powtarzam: to są zasady z badań w poprzednich latach. W tym roku mogą być inne. W razie podjęcia pracy należy uważnie zapoznać się z przekazanymi materiałami szkoleniowymi. Wkrótce postaram się opisać podstawowe zagadnienia, z którymi najczęściej ludzie mają problemy i realizują je błędnie.
Bahnfahren ist unser Business