06.09.2014, 16:29
No i ja go zobaczyłem. Generalnie dobrze, ale wkurzająca jest różnica poziomów -2 (półpiętrze nowego dworca), -3 i hol główny – wszystko połączone plątaniną schodów, pochylni i wind. W jednym miejscu zastosowano podnośnik przyschodowy, co w nowym obiekcie w ogóle nie powinno być zaprojektowane.
Po zamknięciu nowego dworca zaburzone zostało rozdzielenie ruchu podróżnych przyjeżdżających i odjeżdżających. Mylące jest oznakowanie kierujące „do wyjścia” z peronów na nowy dworzec. W wyniku tego niechcący znalazłem się na nowym dworcu, choć byłem przyjeżdżającym i kierowałem się do wyjścia. Powinni wziąć przykład z Wrocławia Głównego, gdzie kierunek „do wyjścia” jest tylko nad tunelem nie prowadzącym do głównego budynku.
No i szkoda zamknięcia starego dworca. Dla niektórych kierunków ruchu pieszego była ona korzystniejsza.
Po zamknięciu nowego dworca zaburzone zostało rozdzielenie ruchu podróżnych przyjeżdżających i odjeżdżających. Mylące jest oznakowanie kierujące „do wyjścia” z peronów na nowy dworzec. W wyniku tego niechcący znalazłem się na nowym dworcu, choć byłem przyjeżdżającym i kierowałem się do wyjścia. Powinni wziąć przykład z Wrocławia Głównego, gdzie kierunek „do wyjścia” jest tylko nad tunelem nie prowadzącym do głównego budynku.
No i szkoda zamknięcia starego dworca. Dla niektórych kierunków ruchu pieszego była ona korzystniejsza.