10.05.2012, 14:31
Nie narzekaj na ekonomistów. Zobacz ten system miał np wyeliminować przeładunek wagonów na stacjach granicznych. No dobrze teraz taki wagon z SUWem pojedzie gdzieś na drugi koniec Rosi i niech tam coś się wtedy zepsuje. Kto ci tam to naprawi, jakieś mieścinie pod Kamczatką ? Skąd wykombinować części ?
Ponadto Koleje rosyjskie nie lubią wpuszczać wagonów towarowych na rozdzielaczach spełniających normy UIC. Trzeba by montować Knorra KE-483.
Następna sprawa Niby SUW to same wózki ale maja hamulce tarczowe wiec do wagonów pasażerskich to nie ma problemu. Ale wagon towarowy trzeba przebudowywać aby dostosować do hamulców tarczowych. A pewnie razem z kosztami wszystkich dopuszczeń to lepiej zostać przy przeładunku.
Ponadto Koleje rosyjskie nie lubią wpuszczać wagonów towarowych na rozdzielaczach spełniających normy UIC. Trzeba by montować Knorra KE-483.
Następna sprawa Niby SUW to same wózki ale maja hamulce tarczowe wiec do wagonów pasażerskich to nie ma problemu. Ale wagon towarowy trzeba przebudowywać aby dostosować do hamulców tarczowych. A pewnie razem z kosztami wszystkich dopuszczeń to lepiej zostać przy przeładunku.