26.04.2012, 11:05
Ostatnio coraz częściej tak się tam kończy podróż tramwajem po tych ekologicznych, zielonych torowiskach ;-D
Natomiast Kraków bardziej poważnie podchodzi do stanu torowisk tramwajowych. Po serii wykolejeń tramwajów w jednym miejscu (skrzyżowanie przy teatrze Bagatela) postanowiono przebudować torowisko na całym skrzyżowaniu. Podobna sytuacja będzie miała miejsce wkrótce na ulicy Wielickiej, gdzie z kolei w lecie na skutek wysokiej temperatury tory się "wybrzuszały".
Troszkę po macoszemu jednak jest traktowana Nowa Huta, gdzie stan torowisk daje już dużo do życzenia w porównaniu do innych części miasta. W najgorszym stanie są torowiska na ul. Bieńczyckiej, między Placem Centralnym a Pleszowem, oraz między Kombinatem a Walcownią. Stan tych torowisk jest na tyle zły, że krakowski przewoźnik postanowił zakazać wjazdu na te odcinki "Bombardierom", przez co linia "5" mimo że jeździ tunelem KST jest w 100% zestawiona z wagonów typu EU8N.
Na koniec taka ciekawostka z Krakowa. Są miejsca w Polsce gdzie się wstrzymuje ruch tramwajów ze względu na stan torowiska, a w Krakowie w czerwcu ubiegłego roku wycofano ruch autobusów MPK z ul. Płk Dąbka z powodu "katastrofalnego stanu nawierzchni" na tej ulicy i to wstrzymanie obowiązuje do dnia dzisiejszego. http://www.mpk.krakow.pl/pl/import-komu ... dabka.html Najlepsze w tym wszyskim jest to, że w tym rejonie znajduje się zajezdnia autobusowa, do której dojazd odbywa się ul. Obrońców Modlina której stan nawierzchni praktycznie niczym się nie różni od stanu ul. Płk Dąbka :-D
Natomiast Kraków bardziej poważnie podchodzi do stanu torowisk tramwajowych. Po serii wykolejeń tramwajów w jednym miejscu (skrzyżowanie przy teatrze Bagatela) postanowiono przebudować torowisko na całym skrzyżowaniu. Podobna sytuacja będzie miała miejsce wkrótce na ulicy Wielickiej, gdzie z kolei w lecie na skutek wysokiej temperatury tory się "wybrzuszały".
Troszkę po macoszemu jednak jest traktowana Nowa Huta, gdzie stan torowisk daje już dużo do życzenia w porównaniu do innych części miasta. W najgorszym stanie są torowiska na ul. Bieńczyckiej, między Placem Centralnym a Pleszowem, oraz między Kombinatem a Walcownią. Stan tych torowisk jest na tyle zły, że krakowski przewoźnik postanowił zakazać wjazdu na te odcinki "Bombardierom", przez co linia "5" mimo że jeździ tunelem KST jest w 100% zestawiona z wagonów typu EU8N.
Na koniec taka ciekawostka z Krakowa. Są miejsca w Polsce gdzie się wstrzymuje ruch tramwajów ze względu na stan torowiska, a w Krakowie w czerwcu ubiegłego roku wycofano ruch autobusów MPK z ul. Płk Dąbka z powodu "katastrofalnego stanu nawierzchni" na tej ulicy i to wstrzymanie obowiązuje do dnia dzisiejszego. http://www.mpk.krakow.pl/pl/import-komu ... dabka.html Najlepsze w tym wszyskim jest to, że w tym rejonie znajduje się zajezdnia autobusowa, do której dojazd odbywa się ul. Obrońców Modlina której stan nawierzchni praktycznie niczym się nie różni od stanu ul. Płk Dąbka :-D
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas