16.04.2012, 08:03
No fakt linia nie jest w najlepszym stanie i całoroczny pociąg mógłby nie mieć racji bytu. Jednak myślę że taki pociąg by się sprzydał w terminach kursowania składu Rzeszów - Łupków i skomunikowanie z tym składem w Jaśle, gdyż w Rzeszowie Łupków w obecnej formie nie ma skomunikowania praktycznie z niczym.
Wyjazd z Krakowa w piątek rano i powrót w niedziele wieczorem. Pociąg ten powinien być porządnie przyśpieszony, tzn. postoje jedynie na stacjach Kraków Gł, Kraków Płaszów, Bochnia, Brzesko, Tarnów Mościce, Tarnów, Tuchów, Gromnik, Bogoniowice Ciężkowice, Bobowa Miasto, przejazd obwodnicą Stróż i dalej Gorlice Zagórzany, Biecz i Jasło. W takiej formie czas przejazdu takiego pociągu mógłby być w miarę rozsądny.
Wyjazd z Krakowa w piątek rano i powrót w niedziele wieczorem. Pociąg ten powinien być porządnie przyśpieszony, tzn. postoje jedynie na stacjach Kraków Gł, Kraków Płaszów, Bochnia, Brzesko, Tarnów Mościce, Tarnów, Tuchów, Gromnik, Bogoniowice Ciężkowice, Bobowa Miasto, przejazd obwodnicą Stróż i dalej Gorlice Zagórzany, Biecz i Jasło. W takiej formie czas przejazdu takiego pociągu mógłby być w miarę rozsądny.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas