Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Online Ticket w EC BWE
#46
psim napisał(a):No ładnie odpisali, dość rzetelnie naświetlając problem, ale ogólna konkluzja jest smutna: "czekaj tatka latka"...

2 lata temu też odpisali, że "rozmowy trwają". Ale DB nic od dawna o tych rozmowach jakoś nie wspomina...

psim napisał(a):Albo w ogóle nie powinni sprzedawać biletów od stacji które są ostatnie przed granicą...

To byłaby chyba dyskryminacja tych miejscowości.

psim napisał(a):...bez łapania niemieckich konduktorów wysiadających z pociągu...

Nie ma co ich łapać - DB się wypowiedziała, że nie wolno im w tym momencie kasować biletów.

psim napisał(a):Albo niech DB wystawiają dla PKP listę e-biletów wystawionych na dany pociąg (nazwiska pasażerów)...
Albo niech będą zablokowane automatyczne zwroty e-biletów od ostatniej stacji przed granicą...

To chyba dobry kierunek. Z tymi zwrotami to chyba też trochę przesadzają: zwrot niemieckiego Online Ticket w dniu podróży kosztuje 15 euro (to duży % ceny biletu nawet do Warszawy czy Gdyni). I to tylko, gdy bilet ma normalną cenę - bo biletu wg oferty Spezial/Spar w dniu podróży zwrócić nie można! (a zwrot 1 dzień przed podróżą kosztuje 15 euro).

psim napisał(a):No cokolwiek, jest tyle różnych rozwiązań...

Właściwie, skoro na odcinku Frankfurt(Oder)-Polska pociągi są obsługiwane przez polskie drużyny konduktorskie, mogliby przynajmniej na stronach biletowych PKP IC umożliwić zakup biletu elektronicznego w relacji Frankfurt(O)-Polska, najlepiej oczywiście z opcją BahnCard/RailPlus.

psim napisał(a):Napisz skargę na adres <!-- e --><a href="mailto:pasazer@utk.gov.pl">pasazer@utk.gov.pl</a><!-- e -->, to Urząd będzie mógł zająć się monitorowaniem tej sprawy :-)

Dzięki za radę. Przekazałem zagadnienie pod wskazany adres!
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.