Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacje linii kolejowych
Cytat:Wszyscy wiedzą jak dziś wygląd siatka połączeń i jakie węzły przesiadkowe (kolejowe i autobusowe) na ''magistrali nadmorskiej" występują. Pytanie czy tylko jednotorowość l.202 i brak druta na linii 402 ma wpływ na kiepskie połączenia między Trójmiastem a Szczecinem? Przy elektryfikacji linii 402 Kołobrzeg(nie wiem co tam ludzi ściąga bo to beznadziejne miasto) mógłby być zarówno stacją końcową jak i przelotową. Może wtedy relacje Białystok/Trójmiasto - Szczecin byłyby jeszcze bardziej atrakcyjne niż przez Białogard, różnica kilometrowa niemal ta sama. Pytanie kto w działaniach będzie bardziej skuteczny, kolejarze czy drogowcy w rozbudowie S6.

Do wątku "magistrala nadbałtycka" Szczecin - Trójmiasto przez Kołobrzeg - Drogowcy byli pierwsi z S6 - http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiado ... 51338.html
...i kolejny odcinek - http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiado ... 51623.html
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Budowa nowych linii kolejowych pitagoras23 99 37 720 30.07.2015, 20:17
Ostatni post: Dominik Piotrowicz
  Likwidacja linii Bojanowo - Góra. Ruch drezynowy szansą na uratowanie linii? mikrobart 82 36 884 14.04.2015, 21:14
Ostatni post: sm31-131
  "Wąskie gardła" linii kolejowych Nadia_303 3 3 759 21.10.2013, 16:36
Ostatni post: Mariusz W.
  [Małopolskie] Nie wydamy pieniędzy na modernizację linii kolejowych Adams 0 2 551 10.07.2013, 11:07
Ostatni post: Adams
  Modernizacje linii - pytanie OfiaryTrakcjiPL 8 4 570 07.07.2013, 00:12
Ostatni post: rustsaltz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.