02.08.2017, 18:33
No tak.. Na logike swiadectwo posiada takie uprawnienie bo przeciez na manewrach jezdzisz po bocznicy .
interesuje cię tylko lok, od składu masz kierownika próba, manewry stan techniczny .
Sorry ze tak zapytam ale gdzie tak napisane jest? Skoro probe podpisuje maszynista na koncu . W razie podpisania karty proby podczas gdy hamulce nie dzialaja to leci maszynista, kierownik i wykonujacy probe . Stan techniczny rowniez interesuje maszyniste bo jesli jest usterka przykladowo osi wagonu to wypada jednak wyjsc i zobaczyc co jest grane. Mechanik to jest mechanik i kierownik nie wykryje jednak pewnych usterek. Wiec jak najbardziej stan techniczny jest na glowie maszynisty bo jak cos sie stanie nie daj Boze przez ta niewykryta usterke i dojdzie do wypadku to on odpowiada za wypadek . Poprawnosc sprzegniecia skladu rowniez lezy po stronie maszynisty . Mozna by wymieniac .. Chce tylko uswiadomic pewne osoby ktore mysla ze jesli druzyna pociagowa sklada sie z wiecej niz 1 osoby to maszynista moze pierdziec w stolek i krecic tylko nastawnikiem ze tak nie jest. ;P
(14.07.2017, 13:39)kris66 napisał(a): Jeśli chodzi o pasażery to tak zalety: stały grafik, mało manewrów, jazda z punktu A do B w z góry wiadomym czasie, lepszy sprzęt (a przynajmniej czystszy), mniej papierologi, interesuje cię tylko lok, od składu masz kierownika (próba, manewry stan techniczny, czystość wyposażenie na jego głowie), jeśli nie pracujesz w IC to zazwyczaj praca blisko domu a jeśli w Ic to też przeważnie zaczynasz blisko w tą i z powrotem i znów w domu
zasówasz z przyzwoitą prędkością po lepszych torach
![]()
Wady: presja czasu, wszędzie musisz być tak jak zakłada rozkład jazdy, większa odpowiedzialność ( za plecami masz kilkaset ludzi więc jak coś odwalisz to sumienie masz spaprane), z czasem troche nudno jeśli jeździsz ciągle w koło te same trasy, trudniej złapać jakieś nadgodziny i dorobić
interesuje cię tylko lok, od składu masz kierownika próba, manewry stan techniczny .
Sorry ze tak zapytam ale gdzie tak napisane jest? Skoro probe podpisuje maszynista na koncu . W razie podpisania karty proby podczas gdy hamulce nie dzialaja to leci maszynista, kierownik i wykonujacy probe . Stan techniczny rowniez interesuje maszyniste bo jesli jest usterka przykladowo osi wagonu to wypada jednak wyjsc i zobaczyc co jest grane. Mechanik to jest mechanik i kierownik nie wykryje jednak pewnych usterek. Wiec jak najbardziej stan techniczny jest na glowie maszynisty bo jak cos sie stanie nie daj Boze przez ta niewykryta usterke i dojdzie do wypadku to on odpowiada za wypadek . Poprawnosc sprzegniecia skladu rowniez lezy po stronie maszynisty . Mozna by wymieniac .. Chce tylko uswiadomic pewne osoby ktore mysla ze jesli druzyna pociagowa sklada sie z wiecej niz 1 osoby to maszynista moze pierdziec w stolek i krecic tylko nastawnikiem ze tak nie jest. ;P