Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PKP IC szkoli na licencje
Panowie, a możecie się pochwalić ile osób ostatecznie uczęszcza na szkolenie? Szczególnie interesuje mnie Wrocław, ale pozostałe ośrodki też mogą się pochwalić
Odpowiedz

W Gdyni jest 18 osób. W czwartek mieliśmy wolne bo prezes przyjechał i zajęli naszą salę. Malowali trawę na zielono itp. Hehe, przez co prawdopodobnie egzamin przesunąć mają na sobotę tj.2 luty.
Odpowiedz

W Warszawie jest 30 osób, w tym kilka niebędących z październikowej rekrutacji.
Odpowiedz

https://pl.jooble.org/m/desc/64595762138...3101186987

Taka tam ciekawa, ciekawostka
Odpowiedz

(09.12.2018, 18:07)Konrad1961 napisał(a): https://pl.jooble.org/m/desc/64595762138...3101186987

Taka tam ciekawa, ciekawostka
Dzięki za wrzutkę, to już jest realna oferta - 3400 brutto a nie za darmo 5 lat. Muszę tam zadzwonić, badania mam ważne.
Odpowiedz

Gdzie Ty masz "za darmo 5 lat"?
Odpowiedz

(10.12.2018, 16:01)shinkadamo napisał(a): Gdzie Ty masz "za darmo 5 lat"?

No jak gdzie? Na wjazd inwestujesz prawie 8k PLN, później 2150 brutto przez dwa lata, świadectwo, lojalka na kilkadziesiąt tysięcy na trzy lata i 3600 brutto. Jak będziesz grzeczny to dostaniesz nadgodziny, jakąś nocną zmianę itp i spokojnie dociągniesz do czwórki. Każdy lubi co innego. I poruszajmy się w sferze faktów a nie ktoś, coś komuś, mam znajomego i tak dalej. To jest oficjalna oferta.
Odpowiedz

Widać kolega nie pracuje na kolei. Po pierwsze nie 8000 zł tylko 6050 zł razem z badaniami. Kurs w Ottimie 5300zł. Nie wiem, ile w CS Natura, ale porównywalnie będzie. Najniższa krajowa w 2019 to będzie 2250 zł brutto (w 2020 roku znowu podniosą) i taką sumę dostaniesz na pasku będąc na warsztacie, na szkoleniu teoretycznym i jeżdżąc jako obserwator. W dodatku przysługuje premia, szkodliwe/uciążliwe itd. Po roku na szkoleniu dochodzi ekwiwalent za węgiel i pierwsze 1,5% stażowego (naliczane co roku). Dalej w trakcie szkolenia dojdą dodatki około 500/600 zł prowadząc pociągi pod nadzorem (jesteśmy już członkami drużyn trakcyjnych). Pełnoprawny mechanik dostanie dużo więcej, a za 2 lata będzie to zapewne więcej, niż 3500 zł netto.

Z doświadczenia wiem, że na kolei kwotę brutto podstawy z dodatkami da trochę mniej netto, niż ma ta wartość podstawy brutto.

Zapomnij, że u prywatnego będzie stabilne zatrudnienie, stałe godziny i wszelaki socjal, grucha, wysługa, węgiel itd.
Odpowiedz

(10.12.2018, 16:42)shinkadamo napisał(a): Widać kolega nie pracuje na kolei. Po pierwsze nie 8000 zł tylko 6050 zł razem z badaniami. Kurs w Ottimie 5300zł. Nie wiem, ile w CS Natura, ale porównywalnie będzie. Najniższa krajowa w 2019 to będzie 2250 zł brutto (w 2020 roku znowu podniosą) i taką sumę dostaniesz na pasku będąc na warsztacie, na szkoleniu teoretycznym i jeżdżąc jako obserwator. W dodatku przysługuje premia, szkodliwe/uciążliwe itd. Po roku na szkoleniu dochodzi ekwiwalent za węgiel i pierwsze 1,5% stażowego (naliczane co roku). Dalej w trakcie szkolenia dojdą dodatki około 500/600 zł prowadząc pociągi pod nadzorem (jesteśmy już członkami drużyn trakcyjnych). Pełnoprawny mechanik dostanie dużo więcej, a za 2 lata będzie to zapewne więcej, niż 3500 zł netto.

Z doświadczenia wiem, że na kolei kwotę brutto podstawy z dodatkami da trochę mniej netto, niż ma ta wartość podstawy brutto.

Zapomnij, że u prywatnego będzie stabilne zatrudnienie, stałe godziny i wszelaki socjal, grucha, wysługa, węgiel itd.
Nie tłumacz mu tego wszystkiego bo to szkoda czasu. Oferta JSW jest mglista I wrzucilem to jako ciekawostke. Niech ktos ze Slaska wypowie sie na tem temat?
Odpowiedz

witam.
Czy posiada ktoś z was wiedzę na temat czy PKP Cargo lub ICC bedzie prowadziło rekrutacje na swiadectwo maszynisty ?Chodzi mi o warszawę.
Zamierzam weekendowo przystąpić na kurs licencji Maszynisty. Obawiam sie ze po zakończeniu bedzie problem z znalezienia miejsca pracy w tych spółkach.
Z góry dziekuje za pomoc  Smile
Odpowiedz

Musisz śledzić ogłoszenia na stronach przewoźników, IC robi nabór co kilka miesięcy. Tak w ramach ciekawostki, od nowego roku egzamin na licencję będzie przeprowadzał UTK, a nie firmy szkoleniowe, jak dotychczas.
Odpowiedz

Wielu przewoznikow nie robi oficjalnych naborow tylko trzeba samemu dzwonic I sie dowiadywac. .Najlepiej znalesc liste przewoznikow w necie I dzwonic od firmy do firmy
Odpowiedz

(11.12.2018, 11:39)nakama napisał(a): Musisz śledzić ogłoszenia na stronach przewoźników, IC robi nabór co kilka miesięcy. Tak w ramach ciekawostki, od nowego roku egzamin na licencję będzie przeprowadzał UTK, a nie firmy szkoleniowe, jak dotychczas.

Firma szkoleniowa do której wstępnie sie zapisałem prowadzi własnie nabór od połowy stycznia czyli po nowym roku. tak więc chyba nie do końca UTK bedzie robiło, chyba ze fima mnie wyszkoli wezmie pieniądze a licencji nie otrzymam heh
Odpowiedz

Nam mówili że jesteśmy ostatnim naborem na starych zasadach, dla szkoleń zaczynających się od 2019 egzaminy będzie organizował UTK, podobno dlatego że zdawalnosc jest nienaturalnie wysoka.
Odpowiedz

a czy jest tu na forum jakaś osoba która pracuje jako maszynista w cargo ? chciałbym porozmawiać i zadać kilka pytań prywatnie, jeżeli byłaby taka możliwość.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kurs na licencję maszynisty. Oliwier_Ztrains 1 723 05.11.2023, 16:39
Ostatni post: Manio
Thumbs Up Badania na Licencję Maszynisty. Test Ishihary Mr_Perfect 86 9 1 623 15.09.2023, 15:28
Ostatni post: kempa240
  Egzamin na licencje maszynisty Utk Małymaszynita123 12 5 287 10.09.2023, 09:55
Ostatni post: Polczenkow
  Badania na licencję BaKu_Mechanik 1 1 169 19.09.2022, 14:45
Ostatni post: MR Q
Star Pomoc w pytaniach do egzaminu na licencje maszynisty. Szymczak101 12 3 179 10.12.2021, 07:42
Ostatni post: 4est

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.