Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Powrót Interregio
#61
A ten Sandomierz - Wrocław to przez Staszów czy Skarżysko?
Jaro

Odpowiedz

#62
(05.10.2018, 22:08)ET40 napisał(a): A ten Sandomierz - Wrocław to przez Staszów czy Skarżysko?

Przez Skarżysko.


Załączone pliki
.pdf   Wrocław - Sandomierz.pdf (Rozmiar: 354,54 KB / Pobrań: 5)
Odpowiedz

#63
POLREGIO mają zgodę na pociągi Katowice – Gdynia po Węglówce. Wbrew opinii ministerstwa

Cytat:Urząd Transportu Kolejowego udzielił Przewozom Regionalnym otwartego dostępu dla pasażerskich przewozów kolejowych na trasie Katowice – Gdynia Główna – Katowice.

Składy EN57 ALd oraz EN57 FPS pojawią się jednak prawdopodobnie po zakończeniu modernizacji linii.

Czytaj więcej ->

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...JB02lL85pY
Odpowiedz

#64
Cytat:Ministerstwo Infrastruktury i Koleje Śląskie zwróciły się z wnioskiem o zbadanie równowagi ekonomicznej. Ministerstwo obawiało się, że uruchomienie połączenia przez PR obniży rentowność pociągu Hutnik przez PKP Intercity, na który przyznawana jest dotacja.
Coś takiego mnie w tym kraju najbardziej rozbraja. Jak tu się dziwić że PKP IC robi co chce, skoro MI na siłę chce utrzymać monopol PIC w segmencie dalekobieżnym. Tym bardziej że w tym przypadku powody do obaw są znikome, gdyż po pierwsze na tej trasie nie kursuje żaden PICowski skład, a po drugie jazda kiblem, nawet po głębokiej modernie na tak długiej trasie do luksusowych należeć nie będzie. Jednak w zamian na pewno dość konkurencyjny będzie czas przejazdu i pewnie cena (która jeszcze nie jest znana) i to MI chyba najbardziej boli, bo połączenie komercyjne będzie tańsze niż to na które idzie dotacja. 

Kiedyś czekałem na pociąg w czeskiej Ostravie pół godziny i w tym czasie odjechały trzy pociągi w kierunku Pragi. Odpowiednio w kolejności - Leo Express, Regio Jet i na samym końcu Pendolino CD. Jak widać tam konkurencja na torach ma się dobrze i nikt z tego nie robi afery tylko każda spółka walczy o pasażera odpowiednią ofertą. U nas jakby z Katowic czy Krakowa w kierunku Warszawy miało jechać dwóch prywaciarzy i dopiero PIC, to w PKP IC, UTK, MI i bóg wie gdzie jeszcze by zawału dostali. Z resztą przecież takim sposobem uwalono IR.
Odpowiedz

#65
Połączenia komercyjne POLREGIO: Znamy pierwszą trasę, marka jeszcze tajna

Cytat:Przewozy Regionalne otrzymały już z UTK większość decyzji potrzebnych do uruchomienia połączeń komercyjnych. Jako pierwsze ma zostać uruchomione połączenie Wrocław – Sandomierz. 


Mimo to już w tym rozkładzie jazdy przewoźnik planuje uruchomienie pierwszego połączenia Wrocław – Sandomierz. Przypomnijmy, że zgoda została wydana na okres od 9 czerwca 2019 r. do 31 grudnia 2023 r. na pociąg uruchamiany w piątki i niedziele (jedna para), przez Ostrowiec Świętokrzyski, Skarżysko-Kamienną, Kielce, Włoszczową, Częstochowę Stradom, Opole i Brzeg pociągiem serii EN57 ALd. Według nieoficjalnych informacji "Rynku Kolejowego" pociąg może zostać czasowo skrócony do Ostrowca Świętokrzyskiego.


Więcej 
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...91487.html
Odpowiedz

#66
Ja słyszałem, że PR planuje połączenie Łódź - Gdynia ale na tej trasie Która już jest (tzn. Łódź - Warszawa przedłużyć do Gdyni). Podobno połączenia będą obsługiwać ED72Ac.
Odpowiedz

#67
@matmatEN57 - to już jest dawno potwierdzone odnośnie Łódź - Gdynia

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...91470.html

A także PRy ze zgodą na uruchomienie połaczenia Kraków - Przemyśl.
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...91637.html
Odpowiedz

#68
Zamiast Interregio będzie Superregio. Przewozy Regionalne uruchamiają komercyjną markę

Nowe połączenia komercyjne, które uruchamiać będą Przewozy Regionalne, będą uruchamiane pod nową marką Superregio. Pomimo sporych problemów z przedstawieniem rozkładu jazdy od czerwca, które ma PKP PLK, nowe pociągi mają się z nim pojawić.

Szczegóły: Rynek Kolejowy
Odpowiedz

#69
Znane jest już nowe logo połączeń superREGIO Wink


Źródło https://www.polregio.pl/pl/dla-podroznyc...-polregio/

[Obrazek: superregio-pociagi-polregio-1920x900-4.png]
Odpowiedz

#70
Polregio chwali się, że "wyznacznikiem tej kategorii będzie (m.in) tabor o podwyższonym standardzie [...]". Ciekawe, czy niezmodernizowane EN57 kursujące z Katowic do Zatoru w ramach tej kategorii też mają podwyższony standard??? (:
Odpowiedz

#71
(30.06.2020, 12:14)givexnine napisał(a): Polregio chwali się, że "wyznacznikiem tej kategorii będzie (m.in) tabor o podwyższonym standardzie [...]". Ciekawe, czy niezmodernizowane EN57 kursujące z Katowic do Zatoru w ramach tej kategorii też mają podwyższony standard??? (:

PolRegio to spółka, której się zwyczajnie nie ufa. Wystarczy zobaczyć co się stało z ED73-001. Aczkolwiek w tym przypadku zapewne braki taborowe, w tamtym roku SR Wrocław - Ostrowiec Świętokrzyski obsługiwały EN57AL, zatem jest to na pewno nieco wyższy standard.
Odpowiedz

#72
Zgadzam się - zezłomowanie ED73 to wielki skandal. W zeszłym roku rzeczywiście jeździły lekko zmodernizowane, ale w tym roku, z oznaczeń w rozkładzie jazdy wynika, że kursować będzie zwykły kibelek. Podwyższony standard, to może być wg. mnie w pociągach Poznań-Wrocław, Szklarska Poręba, Międzylesie (Wilczka, Kamieńczyk itd.). Składy wagonowe, z częścią zdeklasowaną z jedynki, i czasem z wagonem barowym - to jest prawdziwy podwyższony standard, jeśli chodzi o pociąg regio.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.