Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ED74
#31
Coś odnośnie ED74, wiem że to TVP ale mimo wszystko racje mają

Odpowiedz

#32
W TVN'ie to nawet nie zostałoby wyemitowane z wiadomych względów .....
Ta minister blondzia to dno i 7 metrów mułu, teraz będą dochodzić w PIC, kto jest temu winny, a przecież ten cały materiał dobitnie pokazuje 4 osoby, które to załatwiły ....
Odpowiedz

#33
Cytat:Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego jest zainteresowany odkupieniem od PKP Intercity jednostek ED74.

Na razie nie wiemy na jakich trasach pociągi mogłyby kursować. Nie wiemy czy trafiłyby też do Kolei Małopolskich, choć ta kwestia wydaje się raczej łatwa to przewidzenia. Trudno bowiem przypuszczać, że samorząd przekaże je Przewozom Regionalnym. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że ten ostatni przewoźnik chciałby odzyskać te jednostki. Czy będzie go stać na to? Zobaczymy.
http://inforail.pl/malopolska-zaintereso...89089.html
Odpowiedz

#34
PIC planuję puścić ED74 na trasy do 90 minut:
http://m.inforail.pl/ed74-na-trasy-do-90...92863.html
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz

#35
Co pora roku to nowe pomysły co do tych jednostek  Smile  Jesienią/zimą planowali ich sprzedać, mówiło się nawet o zainteresowaniu takich spółek kolejowych jak Koleje Śląskie czy Koleje Małopolskie (tudzież ich zleceniodawcy przewozów czyli Urzędy Marszałkowskie) a teraz wraz z przyjściem wiosny jednak postanawiają, że coś można z nimi zrobić u siebie... Ciekawe kiedy przyjdzie ostateczna decyzja co do ich przyszłości i czy nastąpi to do końca obecnego dziesięciolecia  Big Grin
Odpowiedz

#36
Sam się nad tym zastanawiamWink
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz

#37
PKP Intercity przeprowadzi dialog techniczny z potencjalnymi wykonawcami, zanim zleci gruntowną modernizację 14 składów ED74.
Szczegóły: Nakolei.pl
Odpowiedz

#38
Pesa i Cegielski chcą zmodernizować „Edyty"

Cytat:Dwie firmy będą uczestniczyć w procedurze dialogu konkurencyjnego na wykonanie modernizacji i napraw głównych elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74 PKP Intercity.

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...85470.html
Odpowiedz

#39
A co tam jest do naprawiania jak to więcej stoi jak jeździ...
Odpowiedz

#40
Żeby to coś się faktycznie nadawało do obsługi połączeń dalekobieżnych, to niech to lepiej trafi do Cegielskiego. Jakoś nie mam przekonania do Pesy.
Odpowiedz

#41
„Edyty” mogą przywrócić kolej niektórym powiatom
Rynek Kolejowy


Cytat:W kontekście przybliżania kolei dalekobieżnej tzw. „Polsce Powiatowej”, a także poprawy stanu technicznego linii nr 62 Tunel – Sosnowiec Główny zasadne wydaje się przywrócenie pociągów na odcinek Katowice – Olkusz – Sędziszów. Pozwoliłoby to na obsługę stacji i przystanków położonych w miastach województw śląskiego i małopolskiego, takich jak Bukowno (10,3 tys), Dąbrowa Górnicza (121,9 tys. mieszkańców), Olkusz (36,6 tys.), Sławków (7,1 tys.) i Sosnowiec (206 tys. mieszkańców). Obecnie trasa ta obsługiwana jest w ruchu regionalnym (kilka par pociągów na dobę)
@FAREN, jakby tak poszło z tym co piszą, to miałbyś "nowość" na swoim "podwórku" Tongue
Odpowiedz

#42
Z serii "pobożne życzenia RK". Linia 62 nie jest ujęta w planie ministerialnym i pośpiechy po niej nie pojadą. Zresztą śmiem twierdzić, że teraz trzeba by naprawdę dużego zaparcia i nakładów, by ludzi z okolic Wolbromia, Olkusza i Charsznicy przekonać do kolei.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#43
(09.03.2018, 21:42)rustsaltz napisał(a): Zresztą śmiem twierdzić, że teraz trzeba by naprawdę dużego zaparcia i nakładów, by ludzi z okolic Wolbromia, Olkusza i Charsznicy przekonać do kolei.

Niekoniecznie. Spójrz, Olkusz i Wolbrom nie posiadają obecnie żadnego bezpośredniego połączenia autobusowego z Warszawą, Lublinem, czy Wrocławiem. Chcąc się stamtąd dostać gdzieś w Polskę, trzeba jechać do Krakowa lub Katowic. Gdyby powstały tamtędy połączenia kolejowe łączące te miasta o w miarę sensownych porach, to z czasem mogłyby się przyjąć. Śmiem twierdzić, że gdyby ówczesny "Kordecki" pojeździł tą trasą i w tych godzinach nieco dłużej niż jeden rozkład, to zdobyłby popularność. Tam nie trzeba wiele - 2 pary. Pierwsza w godzinach dawnego Kordeckiego relacji Katowice lub Gliwice - Warszawa (od Kozłowa przez CMK), a druga rel. Wrocław - Lublin, w godzinach porannych w kierunku Wrocławia i wieczornych w kier. Lublina.
Odpowiedz

#44
Nie mają i od lat sobie radzą. W ruchu dalekobieżnym może jeszcze jakaś garstka studentów w piątki i niedziele by się trafiła, w ruchu regionalnym nikt koleją nie będzie zainteresowany, bo jedno pokolenie kolej zniechęciła, a drugie nie ma świadomości istnienia kolei.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#45
Tak jak wspomniałem, w rok czy dwa lata ludzi nie przekonasz, ale z czasem ludzie mogliby się do tych pociągów mogli przekonać. Oczywiście nie przewiduję w nich dzikich tłumów, ale te potoki mogły by z roku na rok rosnąć. Historia już nie raz pokazała, że się na jakieś połączenia patrzyło sceptycznie, a potem się okazały strzałem w dziesiątkę.

Natomiast w pełni się z Tobą zgadzam, jeśli chodzi o ruch regionalny, ale tutaj problemem jest położenie linii kolejowej. Z Olkusza i Wolbromia największe zapotrzebowanie regionalne generuje Kraków, a niestety nijak się stamtąd nie da uruchomić pociągu do Krakowa sensowną trasą i czasem przejazdu.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  ED74 - niewłaściwe przyciski w WC Mariusz W. 6 5 167 09.09.2014, 10:45
Ostatni post: przewoz
  Naprawy rewizyjne ED74 Dominik Piotrowicz 6 4 295 12.05.2013, 11:24
Ostatni post: rustsaltz
  PESA ELF a ED74 maszynista 0 3 234 06.12.2012, 21:30
Ostatni post: maszynista

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.