66024 - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +--- Wątek: 66024 (/thread-8540.html) |
66024 - Kocur2014 - 29.10.2024 Zauważyłem ostatnio na WPA lokomotywę, której nie ma metryczki na Ilostanie: 66024 (Class66) została sprowadzona w ostatnich miesiącach z Wielkiej Brytanii do Polski, tylko nie znam niestety jej dokładnej daty sprowadzenia. Nie znam także jej numeru fabrycznego Malowanie: zielono-żółte [FPL] EVN: 92 70 0066955-0 UK-FGL Przewoźnik: Freightliner PL Sp. z o.o. Produkcja: prawdopodobnie ta sama co 66020, 2008 Jeśli ktoś ma jakieś informacje dot. 66024 proszę o napisanie ich w tym wątku: "66024" Z góry dziękuję RE: 66024 - chester - 05.11.2024 ostatnie pięć Class66 z UK dla FPL: 66021 92 70 0066 526 - 9 UK-FGL fabr 20008269-1 / 2001 66022 92 70 0066 529 - 3 UK-FGL fabr 20008269-4 / 2001 66023 92 70 0066 599 - 6 UK-FGL fabr 20078922-005 / 2008 66024 92 70 0066 955 - 0 UK-FGL fabr 20078922-008 / 2008 66025 92 70 0066 956 - 8 UK-FGL fabr 20078922-009 / 2008 Jeśli trzeba, wydębię daty przyjęcia, ale które się liczą - data sprowadzenia, data formalnego przyjęcia umownego (od kiedy się za nie płaci), data wejścia do eksploatacji, inna data? RE: 66024 - Petelicki - 06.11.2024 (05.11.2024, 09:39)chester napisał(a): ostatnie pięć Class66 z UK dla FPL: Przyjąłem daty sprowadzenia maszyn do Polski jako początek przydziału. Jednak jeśli udało by się podać daty przyjęcia umownego, to takie właśnie wpiszemy. Datę wejścia do eksploatacji mogę wpisać jako datę polonizacji, lub jeśli jest inna po prostu wpisać ją do statusu. Konkretnie brakuje potwierdzonych dat przyjęcia umownego, daty ukończonej polonizacji oraz daty rozpoczęcia eksploatacji. W zasadzie dotyczy to wszystkich Classów 66 FPLu. RE: 66024 - chester - 07.11.2024 W typach fabrycznych jest nieco bałaganu, bo jak mi powiedziano, angielskie "t0" to europejskie "T1", a angielskie "T1" to ponoć europejskie "T2". I bądź tu mądry... Najgorsze jest to, że w rejestrach pojazdów przyjmuje się umowne "Class66", "Klasa 29 EMD", "JT42CWR", "JT42CWRM" i tyle. Co do dat przyjęcia na stan, czyli początku okresu "bycia dysponentem", to mamy tak dla Freightliner PL: 66583/66010 - 01.06.2009 66624/66602 - 28.06.2010 66582/66009 - 01.06.2009 66584/66011 - 20.08.2009 66586/66008 - 01.11.2008 66625/66601 - 26.10.2009 66608/66603 - 29.12.2010 66609/66605 - 07.02.2011 66611/66604 - 07.02.2011 66612/66606 - 28.03.2011 66526/66021 - 16.10.2023 66529/66022 - 16.10.2023 66527/66016 - 16.05.2016 66530/66017 - 16.05.2016 66535/66018 - 16.05.2016 653-05 - 01.04.2018 653-09 - 01.04.2018 561-02/66012 - 01.04.2018 513-02 - 01.04.2018 66411/66013 - 23.09.2011 66412/66015 - 23.09.2011 66417/66014 - 23.09.2011 PB08 - 29.03.2018 66954/66019 - 01.02.2018 66595/66020 - 01.02.2018 66956/66025 - 01.01.2024 66955/66024 - 01.01.2024 66599/66023 - 01.01.2024 254-02/PB02 - 03.04.2019 545-03/RL002 - 03.04.2019 254-03/29006 - 03.04.2019 29007 - 08.03.2024 na razie bez 66001-7, bo muszę daty zweryfikować. Uwaga, części z tych lokomotyw w ogóle w PL nie było, bo to lokomotywy w Niemczech pracujące, dla których FPL jest dysponentem, a jeżdżą na licencji Freightliner DE. RE: 66024 - chester - 08.11.2024 66001 do 66004 - 08.08.2007 66005 i 66006 - 16.10.2007 66007 - 05.12.2007 |