![]() |
bocznice kolejowe kolei mazowieckich - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: PRZEWOZY PASAŻERSKIE I TOWAROWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-94.html) +--- Dział: KOLEJ REGIONALNA (https://www.forumkolejowe.pl/forum-30.html) +--- Wątek: bocznice kolejowe kolei mazowieckich (/thread-8535.html) |
bocznice kolejowe kolei mazowieckich - waldus1234 - 24.10.2024 Witam, kilka razy jeżdżąc pociągami kolei mazowieckich widziałem pociągi odstawione na pozornie losowych bocznicach, np. między pkp Warszawa Toruńska a Warszawa Praga, albo za pkp Nowa Iwiczna. Jeżeli ktoś przejeżdża przez pkp Toruńska, wie że te pociągi są niestety często zdewastowane przez wandali. W rozkładach nie ma pociągów kończących bieg na tych stacjach, przynajmniej sprawdzając się nie doszukałem. Z tego wynika moje pytanie, w jaki sposób Koleje Mazowieckie wybierają bocznice na odstawienie tych pociągów i dlaczego nie odstawiają ich w zajezdniach np. przy Warszawie Zachodniej, Olszynce Grochowskiej lub Sochaczewie? Gdzie są one odstawiane? RE: bocznice kolejowe kolei mazowieckich - Brak_Informacji - 15.12.2024 Na Pradze lub Toruńskiej często stoi jakieś R80, nie ma sensu po prostu wracać nimi na Grochów i po np. godzinie znowu wyjeżdżać w stronę Gdańskiej (jednak czasem potrafią tam zostać). W Zielonce na boku potrafi codziennie stać jakieś AKM czy AL, które poprostu wymanewruje w perony na kilkanaście minut przed planową godziną odjazdu w stronę Wschodniej. Tak samo jest z Ochotą Postojową - ta bocznica istnieje dlatego żeby po prostu składy kończące bieg na Zachodniej zjeżdżały tam i szybciej się obracały, chyba że obieg się kończy - to zjeżdżają na sekcję. Na Wschodniej również za stacją są tory postojowe na wysokości p.o W-wa Grochów żeby składy nie jechały od razu tam dalej na sekcję. Nie wiem jednak jak to jest ze składami piętrowymi. |