![]() |
ograniczenie prędkości - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: INFRASTRUKTURA I RUCH KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-66.html) +---- Dział: STEROWANIE RUCHEM KOLEJOWYM (https://www.forumkolejowe.pl/forum-67.html) +---- Wątek: ograniczenie prędkości (/thread-7183.html) |
ograniczenie prędkości - niedzielnygracz - 19.12.2019 Witam, nurtuje mnie jedna sytuacja. Załóżmy że dostałem rozkaz pisemny '' O'' w którym pisze :prędkość 40kmh, prace torowe w trakcie na torze nr. 2. Jadąc torem prawym nr 1 widzę wskaźniki W14 przed którymi nie ma wskaźników uprzedzajacych W6 ani od jednej strony ani od drugiej, dodatkowo wskaźniki W14 są zasloniete folią od drugiej strony tak jakbym jechał z powrotem torem Prawym. Robot drogowych nie ma tam od dłuższego czasu, dyżurny mówi że można jechać. Jak w tej sytuacji powinien zachowac się maszynista?Dodam tylko że prędkość rozkladowa w tym miejscu to 100kmh. RE: ograniczenie prędkości - Zone - 19.12.2019 Tak właśnie działa nasza PLKa... Dostałeś rozkaz z ograniczeniem to później jak się coś stanie będzie Twoja wina, lub większość Twojej winy. Dyżurny mimo że nagrany na RTF, to może powiedzieć że przecież miałeś rozkaz a nie dostosowałeś prędkości. Taką sytuację powinien skontrolować UTK, niestety. RE: ograniczenie prędkości - rustsaltz - 19.12.2019 Mnie uczyli, że miarodajne to co na papierze. Poza tym zachowywać należy się tak, żeby zapewnić większe bezpieczeństwo. Jeszcze bezczelnie bym zgłosił WCJ na R307. RE: ograniczenie prędkości - eu07-304 - 19.12.2019 Mnie też! Mnie też! Dyżurny ruchu jak kot zawsze spadnie na cztery łapy, a wytłumaczyć się z WCJ to nie problem! |