Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Poszukuję informacji na temat drezyny WM15A-4801 - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html)
+--- Wątek: Poszukuję informacji na temat drezyny WM15A-4801 (/thread-4713.html)



Poszukuję informacji na temat drezyny WM15A-4801 - STZSpotterLHS - 05.01.2015

Dzień Dobry, Cześć i Czołem!

Piszę ten temat na waszym forum, ponieważ nie jestem w stanie znaleźć konkretnych informacji na temat pewnego pojazdu zarówno w internecie jak i na YouTube. Więc o co mi się rozchodzi? Niecały rok temu, 13 stycznia 2014 roku złapałem u siebie na stacji PKP Staszów (znanej już pewnie niektórym osobom z racji oglądania moich filmików/subskrybowania mojego kanału na YT) drezynę należącą do spółki PKP PLK SA o oznaczeniu WM15A-4801 (lub 48 01). Może to zabrzmi dziwnie, ale aby uzupełnić opis do filmu, próbowałem znaleźć jakieśkolwiek informacje o przydziale, do którego zakładu/sekcji spółki PKP PLK lub o macierzystej stacji kolejowej skąd ta drezyna pochodzi. Pytanie do was brzmi:

Czy wie ktoś może do jakiego przydziału/sekcji/zakładu PKP PLK należy drezyna o numerach bocznych WM15A-4801?

Pojazd złapany na filmie o którym mowa w moim poście:

Tutaj link do zdjęcia na RailPhotoTrans.Eu: TUTAJ

Będę Bardzo wdzięczny osobie/osobom, które napiszą mi jakiśkolwiek wiarygodne informacje na temat tej, nieco tajemniczej drezyny. Jedyne moje przypuszczenia mówią, że pojazd należy do sekcji PKP PLK w Skarżysku Kamiennej.

Z Góry Dziękuję za Pomoc i Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2015 i samych najciekawszych składów

PS. Nie wiedziałem za bardzo umieścić ten temat, więc z góry przepraszam moderatorów tego forum za błąd.


- janek232 - 06.01.2015

Witam!

Ta drezyna należy do Zakładu Maszyn Torowych w Krakowie, sekcja mostowa Kędzierzyn Koźle.
Ostatnim czasem drezyna ta pracowała przy remoncie wiaduktów w Wiśle. Od czasu do czasu zdarza się, że jest wykorzystywana do ściągania wagonów 401Z z różnych miejsc w Polsce, przeważnie do Idzikowic.

W 2014 drezyna przeszła naprawę rewizyjną w Dębicy i otrzymała barwy typowe dla pojazdów PLK (niebieski pas w dolnej części kabiny).