Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
[ŁKA] 20 EZT Stadler Flirt dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html)
+---- Dział: ZESPOŁY TRAKCYJNE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-88.html)
+---- Wątek: [ŁKA] 20 EZT Stadler Flirt dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej (/thread-4074.html)

Strony: 1 2


[ŁKA] 20 EZT Stadler Flirt dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej - mikrobart - 06.02.2014

Cytat:Do końca kwietnia do Łodzi trafi sześć pociągów Flirt, które powstają w zakładzie firmy Stadler w Siedlcach. Pierwszy pociąg już za kilka dni czekają testy, a pierwsze połączenie Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej zostanie uruchomione w połowie czerwca.

http://www.rynek-kolejowy.pl/50713/flir ... ka_detale_[fotorelacja].html

Jak oceniacie stylistykę?

Z tego co widzę w opisie pojawia się informacja o zabudowanie systemu ETCS na poziomie 2. Potrzebne to w tych pojazdach? Będzie gdzie ten system wykorzystać?


- rustsaltz - 06.02.2014

Potrzebny moze byc w przyszlosci, wiec dobrze, ze zamontowano.


- pitagoras23 - 16.02.2014

FLIRT Stadlera dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej przejazdem przez Poznań

Podczas oczekiwania na przyjazd kibiców z Wrocławia, całkowicie przez przypadek trafił się taki o to pociąg specjalny.
Po szybkiej konsultacji okazało się, że jednostka widoczna na filmie to nowy FLIRT3 produkowany przez firmę Stadler Polska w Siedlcach dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.

Jest to pierwsze nagranie tego pociągu w Polsce. Pociąg obsługiwany przez Rail Polska jechał najprawdopodobniej do Żmigrodu na testy dynamiczne.




- DamianT - 17.02.2014

Tylko po co aż dwie lokomotywy do prowadzenia tego składu? Stonka po to, żeby troszkę okopcić FLIRTa? Wink


- pitagoras23 - 17.02.2014

Nie mam bladego pojęcia, dlaczego tak jest. Wagony pewnie robią za masę hamującą, a stonka może jako jakieś zabezpieczenie. Najlepsze, że ta SM42 też jechała na ciepło.


- sphinx - 17.02.2014

@mikrobart - dlaczego tylko 6 EZT? Jak będą przyjeżdżać kolejne to będą miał swoje wątki?


- pitagoras23 - 17.02.2014

Ponoć ma być ich 20.


- sphinx - 17.02.2014

Bo będzie 20, 6 sztuk to tylko pierwsza partia, która ma być gotowa do końca kwietnia.


- mikrobart - 22.02.2014

sphinx, poprawiłem już nazwę wątku, dziękuję za poprawkę.


- Barus - 27.03.2014

Jedna sztuka stała dzisiaj na peronie 6 W Poznaniu o 17, przyjechała raczej o własnych silach i raczej też odjedzie z racji podniesionego patyka i zapalonych świateł. Pewnie jakieś testy biorąc pod uwagę że w środku na podłodze sporo kabli i plastikowa beczka.


- maly97 - 27.03.2014

Widziana dziś w Zbąszynku w godzinach 14.00-16.00.


- pitagoras23 - 27.03.2014

Ponoć testy przeprowadza Instytut w Poznaniu, stąd się tu przewija.


- Lutek - 27.03.2014

Odkąd trafił do Poznania jeździ sobie po E20 i przebywa w IPSie.

[Obrazek: 1507626_814736301887809_987747951_n.jpg]


- errorr - 11.04.2014

a właśnie się wczoraj zastanawiałem co to za niezidentyfikowany EZT się buja po E20.
złapany podczas oczekiwania na wyjazd ze stacji Strzałkowo.
wie ktoś może co to za egzemplarz, jaki ma numer fabryczny?

http://kolejna.wordpress.com/2014/04/11/flirt3/


- Lutek - 11.04.2014

To jest chyba ciągle ten sam. A numery ma jakieś śmieszne, na kartce. Trudno to rozszyfrować.