Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
ISDR - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: KOLEJ HOBBYSTYCZNIE (https://www.forumkolejowe.pl/forumdisplay.php?fid=96)
+--- Dział: FOTOGRAFIA I SYMULATORY KOLEJOWE (https://www.forumkolejowe.pl/forumdisplay.php?fid=16)
+---- Dział: SYMULATORY (https://www.forumkolejowe.pl/forumdisplay.php?fid=20)
+---- Wątek: ISDR (/showthread.php?tid=272)

Strony: 1 2 3 4


ISDR - rustsaltz - 13.07.2010

http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/isdr.rar

Taki symulator nastawni Smile Wszystko jak na prawdziwym posterunku ruchu. Więc R1 w dłoń (albo pod poduszkę) i prowadzić ruch.


Sprawa dostarczenia składu z punktu A do B znacznie się komplikuje... Proszę nie zapominać, że "życie i zdrowie podróżnych...." Tongue


- Obleśny Szczur - 13.07.2010

..


- Miderion - 13.07.2010

To jest straszne! Ja w tym nic nie potrafię zrobić.


- rustsaltz - 13.07.2010

Obleśny Szczur napisał(a):Prawdę mówiąc - masakra. Chyba byłoby łatwiej gdyby jednak przez okno widać było stację Smile
Faktycznie, trochę trzeba mieć pojęcia o prowadzeniu ruchu, ale

"Szkolenie dyżurnego ruchu trwa 3 miesiące. Szkolenie małpy, aby brała cukierka, odwijała go, cukierek zjadała a papierek wyrzucała również trwa 3 miesiące."-z usłyszanych na nastawni Big Grin
To nie jest takie trudne, montera nie ma więc prosić o plombowanie nie musisz.


Cytat:To jest straszne! Ja w tym nic nie potrafię zrobić.
To się nie żalić, tylko instrukcje czytać. (kolejowe, nie programowe) Wink


- Obleśny Szczur - 14.07.2010

..


- mikrobart - 14.07.2010

Ale jest przecież Przepisowa.prv.pl, można najpierw przeczytać, a potem sprawdzić się, ile się zapamiętało ;-)


- rustsaltz - 14.07.2010

Obleśny Szczur napisał(a):Ano właśnie. Szkoda, że nie ma dołączonej instrukcji, w której byłoby napisane jak dla tej "małpy" co nacisnąć żeby zrobić to, a co żeby zrobić tamto.
A z czym jest problem?


- Miderion - 14.07.2010

Ja mam z przestawianiem zwrotnic. Nie chwytam tych znaczków i tych całych korb czy czegoś tam.


- rustsaltz - 14.07.2010

Miderion napisał(a):Ja mam z przestawianiem zwrotnic. Nie chwytam tych znaczków i tych całych korb czy czegoś tam.
Położenie + (zasadnicze, zwykle na prosto)-wcisnąć przycisk
Położenie - ("na bok"')- wyciągnąć
Trzeba chwilę przytrzymać, przełożenie poznajemy po "skoku" wskazówki amperomierza. Przycisk należy trzymać tak długo, aż nie zapalą się odpowiednie szczeliny.

Oczywiście jeżeli dana zwrotnica jest w drodze przebiegu, którą zaryglowaliśmy (podaliśmy semafor) nie możemy jej przełożyć.
Jeżeli zajdzie konieczność przełożenia takiej zwrotnicy należy:
-upewnić się, że pociąg dla którego podaliśmy semafor zdoła się zatrzymać
-wygasić dany semafor (wyciągnąć przycisk semafora, zapali się lampka czerwona)
-poszukać przycisku "z_nazwa semafora" (np.zr)
-zerwać plombę z tego przycisku (ctrl+LPM)
-wyciągnąć przycisk (zgaśnie lampka przy przycisku oraz przebieg na pulpicie)
-odpisujemy w książce powód zerwania przebiegu


- Obleśny Szczur - 14.07.2010

...


- Cezar - 15.07.2010

Obleśny Szczur napisał(a):Chyba jednak wolę Kolejarza.
Kolejarz jest bardzo łysy co do możliwości tego programu.
Chwała za trud i ciężką pracę dla Autora. Testuję aktualnie Testowo, testowałem jego wcześniejsze wersje, ta jest najlepsza, cud miód i orzeszki Smile ISDR nie jest trudny Smile Może napiszę jakieś Howto, ale to jak mi chłodniej będzie Smile
Nie widziałem jeszcze takiego programu z takimi możliwościami jak ten Smile


- mikrobart - 15.07.2010

Cezar napisał(a):Może napiszę jakieś Howto
Napisz! Ja nie mogę ruszyć, pewnie dla tego, że nie rozumiem tego pulpitu, na razie bawię się centralką telefoniczną ;-)


- Cezar - 15.07.2010

No napiszę jak obsłużyć pierwsze kilka godzin, może dziś w nocy, chłodno będzie, mam nadzieję ;-)


- mikrobart - 15.07.2010

Liczę na Ciebie, bo inaczej doprowadzę do katastrofy w ruchu lądowym ;-)


- Cezar - 15.07.2010

Możesz spowodować zdarzenie, wypadek lub katastrofę. Jeśli już musisz polecam zdarzenie kolejowe :mrgreen: