Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
[MaSzyna] Czekanie pod semaforem, trasy w MaSzynie - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: KOLEJ HOBBYSTYCZNIE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-96.html)
+--- Dział: FOTOGRAFIA I SYMULATORY KOLEJOWE (https://www.forumkolejowe.pl/forum-16.html)
+---- Dział: SYMULATORY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-20.html)
+---- Wątek: [MaSzyna] Czekanie pod semaforem, trasy w MaSzynie (/thread-135.html)

Strony: 1 2


[MaSzyna] Czekanie pod semaforem, trasy w MaSzynie - mikrobart - 19.06.2010

Przepraszam za bardzo proste i podstawowe pytanie na temat Maszyny, ale dopiero co zacząłem zabawę z tym symulatorem. Rozpoczynam jakąś misję, naciskam Shift + 1, bo tak każą w opisie, i stoję pod semaforem 5,10-15 minut, i nic. Zastanawia mnie, czy ta misja ruszyła i czy kiedyś dostanę S3 :-)


- mati77 - 19.06.2010

a która to jest misja?


- TOMEKKOT - 19.06.2010

Ale lok jest że tak powiem "odpalony" (shift+m)? a na jakie scenerii próbujesz jechać?


- mikrobart - 19.06.2010

Panikarz jestem - w końcu dostałem S3. Dzięki Wink


- TOMEKKOT - 19.06.2010

No widzisz... W tym symku cierpliwość to podstawa, bez niej daleko nie zajedziesz. Ale fakt czasem to czekanie doprowadza do nerwicy... przez co maszyna nie jest takim symulatorem na który zamierzasz sobie poświęcić maksymalnie 15 minut, na maszynę potrzeba przynajmniej 15 minut( chociaż 15 to i tak mało)


- Ojro - 19.06.2010

Ba, odpalcie sobie l53-brutto-posp. Czas przejazdu to "tylko" 4 godziny. Wink


- RysiekChaszcz - 19.06.2010

Ha ha - może kiedyś udostępnię swoją misję - około 4 godzin.
Zaczynamy:
1. Gorzów Kostrzyn -28201 pośpiech. wyczepienie ze składu i powrót do st. Dąbroszyn po zdefektowany osobowy.
2. Powrót z osobowym i odstawienie uszk. lok do szopy.
3. Przez szopę zjazd na KOB i luzem na szlak Chyrzyno - Krzeszyce po zdefektowany os. Gorzów Kostrzyn p Krzeszyce.
4. Sciągnięcie go do Kostrzyna.
5. Wyczepienie i po 100 na KOA po skład osobowy do Gorzowa
6. Pobranie składu z żeberka i na peron
7. Osobowym do Gorzowa.

Lubię ściąganie defektów :-)

ad1) 44 Km odczepienie , manewry i + 5 km do Dabroszyna
ad2) 5 km plus manewry na szopę
ad3) manewry około 5 minut (rekord PLK) i jazda na szlak około 10 minut (20 km/h)
ad4) powrót j/w
ad5) manewry znowu około 5 minut
ad6) j/w troszkę dłużej
ad7) powrót z postojami na każdej stacji

Co do zastrzeżeń - wiele tras przerobiłem bo były tak głupie błędy że aż wstyd. Nieprawidłowa sygnalizacja, nieprawidłowo podawane semafory i nie mówiąc o totalnych błędach w trakcji.
W/g mnie każda trasa(misja) przed opublikowaniem winna być sprawdzona
ALE SYMEK JEST THE BEST :-)
:-) :-)
do Admina - po co drugi temat dotyczący maszyny ????


- mikrobart - 19.06.2010

RysiekChaszcz napisał(a):do Admina - po co drugi temat dotyczący maszyny ????
A przeczytaj pierwszy post - chciałem otrzymać pomoc w ruszeniu spod semafora z ciągłym S1, ale już ją otrzymałem, a raczej poradziłem sobie sam. Nie wiem, czemu piszecie w tym temacie a nie w tym pierwszym :-P


- przem710 - 19.06.2010

RysiekChaszcz napisał(a):...Co do zastrzeżeń - wiele tras przerobiłem bo były tak głupie błędy że aż wstyd. Nieprawidłowa sygnalizacja, nieprawidłowo podawane semafory i nie mówiąc o totalnych błędach w trakcji.
W/g mnie każda trasa(misja) przed opublikowaniem winna być sprawdzona
ALE SYMEK JEST THE BEST :-)...

Może jakiś konkret? Masz rację każda trasa powinna być dobrze sprawdzona przed wydaniem ale i tak wielkie brawa dla każdego który próbuje coś zrobić.


- RysiekChaszcz - 20.06.2010

przem710 napisał(a):
RysiekChaszcz napisał(a):...Co do zastrzeżeń - wiele tras przerobiłem bo były tak głupie błędy że aż wstyd. Nieprawidłowa sygnalizacja, nieprawidłowo podawane semafory i nie mówiąc o totalnych błędach w trakcji.
W/g mnie każda trasa(misja) przed opublikowaniem winna być sprawdzona
ALE SYMEK JEST THE BEST :-)...

Może jakiś konkret? Masz rację każda trasa powinna być dobrze sprawdzona przed wydaniem ale i tak wielkie brawa dla każdego który próbuje coś zrobić.

Nie będę podawał konkretnych tras ale podam błedy :-)
1. Pewna trasa - blokada samoczynna a przy wjeżdzie na stację pomiędzy ostatnim sem.blok.sam a semaforem wjazdowym ustawione 2 syg. powtarzające - NIEDOPUSZCZALNE - patrz E1
2. SBL ma wys. S2 w obydwu kierunkach - NIEDOPUSZCZALNE - kierunki są przełaczane.
3. Błędne nazewnictwo semków - Nie może być wyjazdowy A , sem A jest zawsze pierwszym sem wjazdowym na stację.
4. Złe ustawienie tarcz manewrowych - w pewnej misji stoją przy samym angliku brak skrajni
5. Błędne wskazania sygnałów na niektórych misjach .
Między innymi dlatego nie udostępniam jeszcze ostbahnu mimo że sygnalizaję i wskazania mam na 100% dobre ale nie mam jeszcze zrobionych wielu tekstur.
Dodatkowo dołożyłem sem. ramienne wyjazdowe współpracujące z To świetlną przelotową która w przeciwieństwie do zwykłych To posiada jeszcze jeden sygnał:
W przypadku sem. wjazdowego wskazującego Sr1 To odnosząca się do sem. wyjazdowego bez względu jaki sygnał pokazuje jest CIEMNA
Wiadomo że łatwo krytykować ale jeszcze jakieś dwa miechy i udostępnię OSTBAHN .Tak długo to trwa gdyż wszystkie tekstury układam (wpisuję) w pliki ręcznie :-) Nie posiadam zadnego programu do ich tworzenia.


- mikrobart - 20.06.2010

RysiekChaszcz napisał(a):Wiadomo że łatwo krytykować ale jeszcze jakieś dwa miechy i udostępnię OSTBAHN .
O to ja czekam z niecierpliwością, bo zakochałem się w MaSzynie. Bardziej podobają mi się trasy tworzone na wzór tych istniejących, wtedy ma się uczucie, że jest się prawdziwym maszynistą. Może ktoś skusi się na stworzenie linii 271? ;-)


- Dyspozytor - 20.06.2010

RysiekChaszcz napisał(a):Ha ha - może kiedyś udostępnię swoją misję - około 4 godzin....

Oby jak najszybciej :-D


- Patrykos - 20.06.2010

Ojro napisał(a):Ba, odpalcie sobie l53-brutto-posp. Czas przejazdu to "tylko" 4 godziny. Wink
6 godzin, 6…


- przem710 - 20.06.2010

RysiekChaszcz napisał(a):...Wiadomo że łatwo krytykować ale jeszcze jakieś dwa miechy i udostępnię OSTBAHN .Tak długo to trwa gdyż wszystkie tekstury układam (wpisuję) w pliki ręcznie :-) Nie posiadam zadnego programu do ich tworzenia...

Widzę że kolega ma bardzo duże pojecie o przepisach kolejowych, czyżby maszynista?. Czekam na tą trasę i mam nadzieję że będzie to jedna z moich ulubionySmile


- RysiekChaszcz - 21.06.2010

przem710 napisał(a):
RysiekChaszcz napisał(a):...Wiadomo że łatwo krytykować ale jeszcze jakieś dwa miechy i udostępnię OSTBAHN .Tak długo to trwa gdyż wszystkie tekstury układam (wpisuję) w pliki ręcznie :-) Nie posiadam zadnego programu do ich tworzenia...

Widzę że kolega ma bardzo duże pojecie o przepisach kolejowych, czyżby maszynista?. Czekam na tą trasę i mam nadzieję że będzie to jedna z moich ulubionySmile

15 lat jako dyżurny ruchu w Gorzowie Wlkp i okolicach :-) :-) :-)