Cztery województwa łączą siły (przynajmniej w jakimś stopniu) - Wersja do druku +- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl) +-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html) +--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html) +--- Wątek: Cztery województwa łączą siły (przynajmniej w jakimś stopniu) (/thread-1118.html) Strony:
1
2
|
Cztery województwa łączą siły (przynajmniej w jakimś stopniu - DamianT - 14.06.2011 Województwa Śląskie, Małopolskie, Świętokrzyskie i Podkarpackie planują wspólne zakupić pociągi do obsługi międzyregionalnych połączeń. Więcej na ten temat: http://www.rynek-kolejowy.pl/24875/Czte ... ociagi.htm Można powiedzieć: W końcu jakaś współpraca, a nie tylko jakieś koleje wojewódzkie. Do tego to taka mała odpowiedź na to, co ostatnio słyszymy odnośnie wycofania sie w z zakupu EZT dla PR. - mk1992 - 15.06.2011 Ciekawe, czy w związku z tą współpracą Koleje Śląskie wjadą np. do Oświęcimia lub Krakowa/Kielc? - Mika - 15.06.2011 Pewnie do Przemyśla dojadą... - Maciej - 17.06.2011 I tak się powinno robić, a nie powoływać jakieś durne spółki, którymi zarządza każdy osobno, bo nie ma nawet ogólnopolskiej centrali, czy zarządu. Brawo. Szkoda, że Wielkopolskie z Dolnośląskim się nie dogaduje, tylko tworzy KW i KD. Bez sensu. - DamianT - 18.06.2011 A czy to nie jest takie trochę ratowanie się PRów (być może skuteczne) od własnie powstawania takich spółek wojewódzkich? - pospieszny - 18.06.2011 Jeśli już to raczej ratowanie się samorządów przed nieprzewidywalnością i nieodpowiedzialnością PR-ów. Dotyczy to zarówno bezpośredniej usługi jak też podejściem do tematu braku gospodarki taborem jak też jego sukcesywnej wymiany. - mikrobart - 18.06.2011 Maciej, z tym, że KD i KW zajmuje się obsługą połączeń wewnątrz województwa, więc współpraca nie jest wymagana. Współpracować powinny właśnie na płaszczyźnie przewozów międzywojewódzkich, jak to zaproponowały wspomniane 4 województwa i to, że akurat Dolny Śląsk i Wielkopolska mają swoje spółki nie powinno w niczym przeszkadzać. - Maciej - 18.06.2011 mikrobart, No, niby tak, ale i tak start KW to był cyrk. - mikrobart - 19.06.2011 Maciej napisał(a):gdzie kupić jej biletyTo akurat najmniejszy problem, bo bilety na KD można kupić w każdej kasie jednak rzeczywiście - uruchomienie przewozów przez KW to spory niewypał, tak to wyglądać nie powinno. Pani Kuczewska-Łaska stwierdziła, że szanse na zakup taboru przez te 4 województwa są praktycznie zerowe. - kris123 - 19.06.2011 No to jak Malopolska w ten projekt wchodzi to nic z tego nie bedzie. Nie dogadali się z spornymi torami a dogadają się z pociągami, Nie wierzę. - przem710 - 19.06.2011 Cytat:Pani Kuczewska-Łaska stwierdziła, że szanse na zakup taboru przez te 4 województwa są praktycznie zerowe. To jeszcze nie jest wykluczone, obie strony twierdzą że żadna ze stron nie ma szans. - kris123 - 20.06.2011 No coś nie wierzę , że cokolwiek zdziałają. Może i dobrze bo zaraz by się pokłócili kto i ile ma pojazdów dostać, albo gdzie mają jeździć. 4 województwa zakupią nowy tabor - DamianT - 23.04.2012 Cztery województwa wchodzące w skład tzw. Południowej Grupy Zakupowej ogłosiły przetarg na opracowanie studium wykonalności dla zakupu pociągów z dofinansowaniem unijnym. Więcej... http://czestochowa.gazeta.pl/czestochow ... z1srWWybnz - sphinx - 23.04.2012 http://forumkolejowe.pl/cztery-wojewodz ... vt1526.htm A tak w ogóle: Przetarg na tabor dla Południowej Grupy Zakupowej na przełomie roku Roman Ciepiela, wicemarszałek województwa małopolskiego podał przybliżoną datę ogłoszenia przetargu na zakup 19 pociągów przez Południową Grupę Zakupową. Miałby to być przełom 2012 i 2013 roku. Zakup taboru zależy jednak od sposobu finansowania. W podobnym tonie wypowiada się Aleksandra Woźniak zapewniając, że dokumentacja przetargowa jest w trakcie przygotowywania. - Planujemy jeszcze w tym roku ogłosić przetarg, jednak rozstrzygnąć go możemy jeśli będziemy mieć pewność otrzymania dofinansowania. Przetarg powinien zostać rozstrzygnięty w II połowie bieżącego roku – dodaje. Więcej: http://www.rynek-kolejowy.pl/32366/Prze ... e_roku.htm Się będą musieli sprężać. Produkcja 19 sztuk to nie pikuś, rozpisanie na przełomie roku, potem rozstrzygnięcie, odwołania, podpisanie umowy - pół roku jak nic. Zostaje zaledwie półtora roku na składanie pociągów, króciutko... - DamianT - 24.04.2012 sphinx, o widzisz. Zapomniałem o tym temacie. sphinx napisał(a):Się będą musieli sprężać. Produkcja 19 sztuk to nie pikuś, rozpisanie na przełomie roku, potem rozstrzygnięcie, odwołania, podpisanie umowy - pół roku jak nic. Zostaje zaledwie półtora roku na składanie pociągów, króciutko... Czyli znowu wszystko na urwanie głowy. Znowu wszystko po polsku... |