Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Koniec EuroSprinterów w Przewozach Regionalnych - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: TABOR KOLEJOWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-8.html)
+---- Dział: LOKOMOTYWY (https://www.forumkolejowe.pl/forum-87.html)
+---- Wątek: Koniec EuroSprinterów w Przewozach Regionalnych (/thread-100.html)

Strony: 1 2 3


Koniec EuroSprinterów w Przewozach Regionalnych - Mark - 15.06.2010

Co teraz??? Zakup budyni?? Czy może jakiś inny pomysł.. Dowiemy się tego na dniach..

Eurosprintery zapadły nam w pamięci bardzo dobrze.. Będziemy o nich pamiętać i mam nadzieję, że jeszcze wrócą do Przewozów Regionalnych jako ich własność..


- mikrobart - 15.06.2010

To prawda, rozmawiałem podczas DTK z mechanikiem Eurosprintera. Wróci to, co było przed leasingiem od Dispoloka - w iR pojadą pewnie ET22.


- Virakocha - 15.06.2010

A skąd te informacje kolego?? Na Rynku Kolejowym ani widu ani słychu :mrgreen:


- Mark - 15.06.2010

Na forum Górnośląskich Miłośników Kolei pisało, że 5 stoi w lokomotywowni i mają zdzierane napisy Przewozy Regionalne


- mikrobart - 15.06.2010

Informacje od mechanika, pewne raczej, tym bardziej, że zdzierają logo. Dobrze, że udało mi się sfotografować jeszcze przed obdarciem ze skóry.


- Ojro - 15.06.2010

Nie! Przeca ich jeszcze w obiektyw nie zlapalem Sad


- mikrobart - 15.06.2010

A mi się udało!
[Obrazek: 10094619.jpg]
[Obrazek: 10094589.jpg]


- TOMEKKOT - 15.06.2010

Ha! Co prawda ja wersji EuroSprinter-ów PR-ów nie sfotografowałem, za to z fotografowałem jak w PR-ach na testach były jeszcze TRAXXy. Ale myślę że póki co PR będą polegać na taborze PKP Cargo (tzn. Seria ET22) Bo zanim całkowicie PR zakupią ES64F4 to myślę że trochę czasu może potrwać, a w dodatku nie uważam że PR powinny wydawać tyle pieniędzy, przez co pozostaje Leasing!


- Ojro - 15.06.2010

TOMEKKOT napisał(a):za to z fotografowałem jak w PR-ach na testach były jeszcze TRAXXy
To samo uczyniłem. :] E186-141-8 i E186-143-4. Mozna je zobaczyc na moim kanale YT: http://www.youtube.com/user/TheTaurus01


- mikrobart - 15.06.2010

TOMEKKOT napisał(a):Bo zanim całkowicie PR zakupią ES64F4 to myślę że trochę czasu może potrwać
To nie nastąpi w najbliższym czasie, zakup jest bezsensowny w obecnej sytuacji finansowej spółki. Leasing rzeczywiście jest najlepszym wyjściem, koszty wynajmu ET22 są w porównaniu z kosztem leasingu Eurosprinterów są bardzo wysokie.


- sphinx - 15.06.2010

Jest przetarg na leasing 10 loków nowych lub po naprawie okresowej (nie starsze niż 5 lat).

http://przewozyregionalne.pl/przetargi,ogloszenia,ogloszenia-o-wszczeciu-postepowan-wg-ustawy-pzp,s,3,5627.html


- mikrobart - 16.06.2010

No to najprawdopodobniej znowu zawitają do nas Eurosprintery, no bo jaki inny kandydat niż Dispolok może przedstawić lepszą ofertę


- Mark - 16.06.2010

Albo ES64U4 ;D


- mikrobart - 16.06.2010

Aż tyle PR nie potrzeba, ale jakby nie patrzył - kręcimy się w stajni Siemensa.


- sphinx - 16.06.2010

W ES64U4 - jedyne z dopuszczeniem na Polskę jeżdżą w PKP IC. Odstawienie ES64F4 wiąże się z tym, że ich leasing został zawarty poza ustawą o zamówieniach publicznych (bez przetargu) - limit kosztów oznaczał też krótszą eksploatację. Teraz chcą żeby zagościł na dłużej więc musieli ogłosić przetarg.