Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy spalinowe
->
SM42
SM42-524
6D-8502/1972 numer fabryczny
1972 rok produkcji
52 Wiek pojazdu
Modernizacja status
2407 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1972-08-01 | MD Warszawa Odolany | PKP | Kolejman75 |
1973-01-11 | MD Warszawa Praga | PKP | Poznanski_mech |
1997-07-01 | MT Warszawa Targowa | PKP | Poznanski_mech |
1998-08-29 | MT Warszawa | PKP | Poznanski_mech |
1999-04-01 | MZ Warszawa | PKP | Poznanski_mech |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Warszawie | PKP | Poznanski_mech |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Warszawie | PKP Cargo S.A. | Poznanski_mech |
2008-05-27 | PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie | PKP Intercity S.A. | Poznanski_mech |
2014-11-21 | Mod --> SM42-3105 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1972-**-** | FABLOK Chrzanów | zielone + żółte paski | Produkcja | Poznanski_mech |
1983-06-15 | ZNTK Nowy Sącz | oliwkowozielone + pomarańczowy pas | Naprawa glowna G1 | Kamil Sikora |
1994-08-02 | ZNTK Nowy Sącz | zielone + pomarańczowy pas | Naprawa rewizyjna 1R5 | Kamil Sikora |
1996-12-06 | ZNTK Nowy Sącz | zielone + pomarańczowy pas | Modernizacja + NG G2+M | Kamil Sikora |
1999-02-27 | ZNTK Nowy Sącz | zielone + pomarańczowy pas | Naprawa rewizyjna 2R1 | Kamil Sikora |
2002-01-31 | ZNTK Nowy Sącz | zielone + pomarańczowy pas | Naprawa rewizyjna 2R2 | Kamil Sikora |
2005-03-31 | NEWAG S.A. Nowy Sącz | zielone + pomarańczowy pas | Naprawa rewizyjna 2R3 | Kamil Sikora |
2008-10-31 | NEWAG S.A. Nowy Sącz | niebieskie + pomarańczowy pas | Naprawa rewizyjna 2R4 | Kolejman75 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
1996-12-06 | Podczas naprawy głównej G2+M w ZNTK Nowy Sącz lokomotywie zamontowano komplet akumulatorów "Tudora" o zwiększonej pojemności, wykonano instalację sterowania silników trakcyjnych z akumulatorów i umożliwiono poruszanie się pojazdu na zasilaniu bateryjnym. | Modernizacja | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710