Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EVN: 91 51 5 140 025-5 (PL-PKPC)
EU07-477
EVN: 91 51 5 140 025-5 (PL-PKPC)
0
303E-377/1988 numer fabryczny
1988 rok produkcji
36 Wiek pojazdu
Zlomowany status
30305 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1988-04-07 | MD Kraków Prokocim | PKP | przem710 |
1997-07-01 | MT Kraków | PKP | Dominik Piotrowicz |
1999-04-01 | MZ Kraków | PKP | Dominik Piotrowicz |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Krakowie | PKP | Dominik Piotrowicz |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Krakowie | PKP Cargo S.A. | Dominik Piotrowicz |
2008-06-01 | Zakład Taboru we Wrocławiu | PKP Cargo S.A. | Dominik Piotrowicz |
2009-01-01 | PKP Cargo Dolnośląski Zakład Spółki we Wrocławiu | PKP Cargo S.A. | Dominik Piotrowicz |
2009-12-13 | PKP Cargo Południowy Zakład Spółki w Nowym Sączu | PKP Cargo S.A. | Pawel Telega |
2014-07-01 | PKP Cargo Południowy Zakład Spółki w Katowicach | PKP Cargo S.A. | Pawel Telega |
2015-03-01 | PKP Cargo S.A.- Centrala | PKP Cargo S.A. | Kolejman75 |
2017-01-31 | Oczekuje zlomowania | Skreślona w wyniku uszkodzeń po kolizji | Dominik Piotrowicz |
2017-09-20 | Oczekuje zlomowania | ~Bydgoszcz Wschód | Kamil Sikora |
2017-09-20 | Zlomowany +++ | ~Bydgoszcz Wschód | Kamil Sikora |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1988-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1989-11-29 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | Kamil Sikora |
1991-07-29 | ZNLE Gliwice | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R2 Reflektory: Zwykłe | Dominik Piotrowicz |
1993-10-29 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | Dominik Piotrowicz |
1996-01-09 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | Dominik Piotrowicz |
1999-03-24 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5+M Reflektory: Telewizor | Dominik Piotrowicz |
2001-07-30 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Telewizor | Dominik Piotrowicz |
2003-12-03 | ZNTK Nowy Sącz | zielone | Naprawa glowna G1 Reflektory: Telewizor | Dominik Piotrowicz |
2006-11-10 | Zakład Taboru w Krakowie | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna 1R1 Reflektory: Telewizor | Dominik Piotrowicz |
2014-10-17 | PKP CARGO - Północny Zakład Spółki | niebieskie + jasnozielony pas [PKP Cargo] | Naprawa P4 1P4/2 Reflektory: Telewizor Wjazd do Czech i Słowacji | Kamil Sikora |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | Dominik Piotrowicz |
1999-03-24 | Podczas naprawy rewizyjnej R5+M w ZNTK Oleśnica lokomotywie zamontowano reflektory halogenowe [telewizor], ogrzewane szyby klejone oraz wycieraczki elektryczne. | ----- | Dominik Piotrowicz |
2006-11-25 | Lokomotywa wystawiona na st. Kraków Główny z okazji Dnia Kolejarza. | ----- | Kolejarz Rozek |
2008-**-** | Lokomotywa przystosowana do ruchu po sieci SŽDC i ŽSR (Czechy i Słowacja) poprzez założenie nakładek grafitowych na jednym z pantografów oraz montaż stosowanego w Czechach i Słowacji systemu zabezpieczenia ruchu LS II. Lokomotywie nadano również imię "Rumcajs", a w późniejszym czasie [około lipca 2009 r.] doklejono herb Wrocławia i naklejkę z numerem na szybach czołowych. | ----- | Kamil Sikora |
2008-05-** | Lokomotywy serii EU07 otrzymały świadectwo dopuszczenia do ruchu po sieci kolei słowackich ŽSR, wydane przez Dopravný úrad [odpowiednik polskiego UTK]. Świadectwo jest ważne dla całej serii, ale poszczególne pojazdy wymagają odpowiedniego przystosowania. | ----- | Kolejman75 |
2016-02-10 | Kolizja maszyny z lokomotywą serii ET22 podczas manewrów na stacji Sokółka. W wyniku zdarzenia uszkodzone zostają ostoja oraz czopy skrętu lokomotywy, powodując brak możliwości wykonania naprawy awaryjnej i kwalifikując pojazd do kasacji. | ----- | Kamil Sikora |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710