Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Lokomotywy elektryczne
->
EU07
EU07-378
0
303E-278/1985 numer fabryczny
1985 rok produkcji
39 Wiek pojazdu
status
7824 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1985-10-03 | MD Szczecin Główny | PKP | przem710 |
1989-10-01 | MD Szczecin Port Centralny | PKP | pitagoras23 |
1997-07-01 | MT Szczecin | PKP | pitagoras23 |
1999-04-01 | MZ Szczecin | PKP | pitagoras23 |
1999-09-01 | Zakład Taboru w Szczecinie | PKP | pitagoras23 |
2001-10-01 | Zakład Taboru w Szczecinie | PKP Cargo S.A. | pitagoras23 |
2002-12-03 | Mod --> EP07-378 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1985-**-** | H.Cegielski - Poznań | zielone "trapez" | Produkcja Reflektory: Zwykłe | przem710 |
1987-10-12 | ZNTK Oleśnica | zielone "trapez" | Naprawa rewizyjna R1 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1989-02-22 | ZNTK Oleśnica | zielone + żółte czoło | Naprawa srednia S1+A Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1992-01-03 | ZNLE Gliwice | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R3 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1994-03-17 | ZNTK Lubań | zielone + żółte czoło | Naprawa rewizyjna R4 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1996-09-18 | ZNTK Oleśnica | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R5 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
1999-07-22 | ZNTK Lubań | żółte czoło + żółte pasy | Naprawa rewizyjna R6 Reflektory: Zwykłe | sebalorek |
2002-12-03 | ZNTK Oleśnica | zielone | Modernizacja + NR R7+M Reflektory: Zez | Dominik Piotrowicz |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
****-**-** | Historia napraw pojazdu udostępniona dzięki uprzejmości p. Pawła Terczyńskiego. | Historia pojazdu | sebalorek |
1988-06-04 | W miejscowości Drogomil koło Bytomia Odrzańskiego lokomotywa prowadząc pociąg 67413 (pusty skład po przewiezieniu kolonii) brała udział w zderzeniu z wojskową ciężarówką Star 66. Z drugiego kierunku uderzyła jednostka EN57-1188. Zginęło 10 żołnierzy. Skutkiem wypadku było wydanie instrukcji i polecenia w PKP polegającego na wprowadzeniu do schematów malowań lokomotyw dwukabinowych koloru żółtego na ściany czołowe jako koloru ostrzegawczego, mającego poprawić widoczność lokomotyw z daleka. | Wypadek na przejezdzie | motyl |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710