Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Elektryczne zespoły trakcyjne
->
EN75
EVN: 94 51 2 140 402-0 (PL-KSL a)
EVN: 94 51 2 140 403-8 (PL-KSL b)
EVN: 94 51 2 140 404-6 (PL-KSL c)
EVN: 94 51 2 140 405-3 (PL-KSL d)
EVN: 94 51 2 140 012-7 (PL-PKPPR)
EVN: 94 51 2 140 012-7 (PL-KSL)
EN75-003
EVN: 94 51 2 140 402-0 (PL-KSL a)
EVN: 94 51 2 140 403-8 (PL-KSL b)
EVN: 94 51 2 140 404-6 (PL-KSL c)
EVN: 94 51 2 140 405-3 (PL-KSL d)
EVN: 94 51 2 140 012-7 (PL-PKPPR)
EVN: 94 51 2 140 012-7 (PL-KSL)
L-415808 numer fabryczny
2008 rok produkcji
16 Wiek pojazdu
Czynny status
7226 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
2008-09-27 | Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego | Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego | rustsaltz |
2008-09-27 | Śląski ZPR w Katowicach (delegacja) | PKP Przewozy Regionalne (Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego) | rustsaltz |
2009-12-08 | Śląski ZPR w Katowicach (delegacja) | Przewozy Regionalne Sp. z o.o. (Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego) | rustsaltz |
2012-09-25 | Koleje Śląskie sp. z o. o. (delegacja) | Koleje Śląskie sp. z o.o. (Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego) | rustsaltz |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
2008-08-31 | Stadler Bussnang AG | żółto niebieskie | Produkcja | rustsaltz |
2012-03-23 | Stadler Bussnang AG | żółto niebieskie | Naprawa awaryjna | Kolejman75 |
2014-10-01 | Stadler Polska Sp.z o.o. | żółto niebieskie | Naprawa rewizyjna P4/1 | TM |
2021-01-21 | Stadler Service Polska Sp. z o.o. | żółto niebieskie | Naprawa P4 P4/2 | Czapajew |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2008-10-01 | Uroczyste przekazanie jednostki na dworcu w Katowicach | ----- | rustsaltz |
2010-08-18 | O godzinie 10:21 wykoleił się przy podg.Mąkołowiec jako pociąg 90036 relacji Tychy Miasto - Katowice. Przyczyną wykolejenia było przekroczenie dozwolonej prędkości. W momencie wykolejenia prędkość wynosiła 117km/h [dozwolona 40km/h] W wyniku wypadku siedem osób odniosło lekkie obrażenia i poważnie uszkodzony został EZT. | ----- | rustsaltz |
2011-02-25 | Zakończono załadunek na lawety celem wywozu do "Stadler Bussnang AG" w Szwajcarii i naprawy po wykolejeniu. | ----- | rustsaltz |
2012-03-23 | Po ukończeniu naprawy awaryjnej w Stadler Bussnang AG, jednostka odstawiona została na terenie lokomotywowni Weinfelden kilka kilometrów od Bussnang. | ----- | Kolejman75 |
2012-08-17 | Rozpoczął się przejazd powrotny jednostki do Polski. Przewoźnicy zaangażowani w transport EZT to, po stronie szwajcarskiej SBB Cargo, RailAdventure w Niemczech i Rail Polska w Polsce. Jednostka do Katowic dotarła 20.08.2012.r. i została przekazana PREG. Po przeprowadzeniu odborów technicznych EZT przekazany właścicielowi [Urząd Marszałkowski Woj. Śląskiego] | ----- | rustsaltz |
2018-05-30 | Ogłoszono przetarg na wykonanie prac poziomu P 3.2 oraz P 3.3 zgodnie z DSU pojazdu. | ----- | pitagoras23 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710