Informacja! Znalazłeś błąd? Masz ciekawą informację? Napisz do nas na [email protected]
Załoga IPT
Załoga IPT
Tabor trakcyjny ->
Spalinowe zespoły trakcyjne i autobusy szynowe
->
SD85
EVN: 95 84 5 133 436-0 (NL-NS)
EVN: 95 84 5 134 436-9 (NL-NS)
3436
EVN: 95 84 5 133 436-0 (NL-NS)
EVN: 95 84 5 134 436-9 (NL-NS)
3436 numer fabryczny
1997 rok produkcji
27 Wiek pojazdu
Nieczynny status
605 wyswietlen
Historia przydziałów
Data | Przydział | Przewoźnik | Dodał |
---|---|---|---|
1997-04-29 | -----------Oznaczenie 3436 | Nederlandse Spoorwegen | Kolejman75 |
2010-07-30 | ----------- (dzierzawa) | SYNTUS Nederland (Nederlandse Spoorwegen) | Kolejman75 |
2013-12-15 | ----------- | Nederlandse Spoorwegen | Kolejman75 |
2020-09-04 | Oczekuje zlomowania | Skreślenie ze stanu NS - sprzedaż SKPL Cargo | Kolejman75 |
2021-04-** | ----------- | SKPL Cargo Sp. z.o.o | Kolejman75 |
Historia napraw
Data | ZNTK | Malowanie | Typ naprawy | Dodał |
---|---|---|---|---|
1997-**-** | TALBOT Aachen / DUEWAG Uerdingen | zolte+czarne drzwi | Produkcja | Kolejman75 |
2014-02-03 | Revisiebedrijf Haarlem | żółte+granatowe drzwi | Naprawa rewizyjna | Kolejman75 |
Uwaga! Tabela statusów jest widoczna tylko dla zalogowanych.
Historia zdarzeń
Data | Zdarzenie | Rodzaj zdarzenia | Dodał |
---|---|---|---|
2010-12-12 | Od rozkładu 2010/2011 jednostka 3436 dzierżawiona przez firmę Syntus, wyznaczona jest do kursowania jako "Grensland Express" między Hengelo i Bad Bentheim w Niemczech, we współpracy z Bentheimer Eisenbahn. 7 grudnia 2013 roku, jest ostatnim dniem kursowania "Grensland Express". | Historia pojazdu | Kolejman75 |
2017-11-15 | Rumuńska spółka Ferotrans zakupiła od NS łącznie 48 jednostek typu DM90 w tym 3436. Ostatecznie jednak składy z powodów prawno-finansowych nie są odbierane, a 9 września 2019 roku NS ogłasza że chce anulować sprzedaż pojazdów i składa w tej sprawie wniosek do sądu. Finalnie sąd do wniosku się przychyla i jednostki ponownie stają się własnością NS. | Historia pojazdu | Kolejman75 |
2019-11-12 | Jednostka nr.3436 wraz z innymi pojazdami typu DM90, zostały przetransportowane z Nijmegen gdzie były od dłuższego czasu odstawione w zapasie, do Amsterdamu Houtrakpolder. W nowym miejscu będą odstawione do czasu ich odkupienia przez polskiego przewoźnika, SKPL Cargo. | Historia pojazdu | Kolejman75 |
2021-01-18 | Jednostki DM90 o numerach 3434, 3436, 3430 zostały przetransportowane z Amsterdamu Houtrakpolder, przez lokomotywę nr.1829 przewoźnika Rail Force One do Amersfoort, a następnie przez lokomotywę spalinową na bocznicę w Amersfoort Vlasakkers, gdzie oczekiwać będą na transport do Polski. Do transportu była przeznaczona również jednostka 3441, ale z powodu ucieczki powietrza zdecydowano się nie zabierać składu do Amersfoort. | Historia pojazdu | Kolejman75 |
2021-03-29 | Ze stacji Amersfoort do stacji Bad Bentheim w Niemczech, wyruszył piąty transport jednostek DM90 o numerach 3436, 3430, 3434 oraz 3450 dla SKPL Cargo. Pociąg prowadziła lokomotywa nr.1829 przewoźnika Rail Force One. W Bad Bentheim skład którego celem była stacja Oderbrücke, przejęła lokomotywa serii 111 przewoźnika RailAdventure. Z uwagi na nowe przepisy obowiązujące w Niemczech w składzie pociągu znajdowały się dwa tzw. "brake vany" [wagony hamulcowe] | Historia pojazdu | Kolejman75 |
2021-03-30 | Jednostki DM90 o numerach 3450, 3434, 3430 oraz 3436 zostały odebrane ze stacji Oderbrücke przez lokomotywę S-2111 firmy SKPL Cargo i przetransportowane do Koźmina Wielkopolskiego, gdzie zostały tymczasowo odstawione na terenie bocznicy Nasycalni Podkładów. Był to drugi odebrany ze strony niemieckiej transport zakupionych od NS pojazdów, a pierwszy prowadzony przejściem granicznym Oderbrücke - Rzepin. | Historia pojazdu | Kolejman75 |
Fotografie
IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710