Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Spalinowe zespoły trakcyjne i autobusy szynowe -> SD85

3449


EVN: 95 84 5 133 449-3 (NL-NS)
EVN: 95 84 5 134 449-2 (NL-NS)

3449 numer fabryczny

1997 rok produkcji

27 Wiek pojazdu

Nieczynny status

587 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
1997-10-23-----------
Oznaczenie 3449
Nederlandse SpoorwegenKolejman75
1999-05-30-----------
(dzierzawa)
NoordNed Personenvervoer BV, Holandia
(Nederlandse Spoorwegen)
Kolejman75
2005-12-11-----------
(dzierzawa)
Arriva Personenvervoer Nederland
(Nederlandse Spoorwegen)
Kolejman75
2007-11-17-----------
Nederlandse SpoorwegenKolejman75
2009-02-03-----------
(dzierzawa)
Zmiana oznaczenia na 61
SYNTUS Nederland
(Nederlandse Spoorwegen)
Kolejman75
2012-12-09-----------
Zmiana oznaczenia na 3449
Nederlandse SpoorwegenKolejman75
2020-09-04Oczekuje zlomowania Skreślenie ze stanu NS - sprzedaż SKPL CargoKolejman75
2021-04-**-----------
SKPL Cargo Sp. z.o.oKolejman75

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
1997-**-**TALBOT Aachen / DUEWAG Uerdingen

zolte+czarne drzwiProdukcja


Kolejman75
2014-01-22Revisiebedrijf Haarlem

żółte+granatowe drzwiNaprawa rewizyjna


Kolejman75

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
2017-11-15Rumuńska spółka Ferotrans zakupiła od NS łącznie 48 jednostek typu DM90 w tym 3449. Ostatecznie jednak składy z powodów prawno-finansowych nie są odbierane, a 9 września 2019 roku NS ogłasza że chce anulować sprzedaż pojazdów i składa w tej sprawie wniosek do sądu. Finalnie sąd do wniosku się przychyla i jednostki ponownie stają się własnością NS.Historia pojazduKolejman75
2019-11-13Jednostka nr.3449 wraz z innymi pojazdami typu DM90, zostały przetransportowane z Nijmegen gdzie były od dłuższego czasu odstawione w zapasie, do Amsterdamu Houtrakpolder. W nowym miejscu będą odstawione do czasu ich odkupienia przez polskiego przewoźnika, SKPL Cargo.Historia pojazduKolejman75
2020-12-10Jednostki DM90 o numerach 3432, 3447, 3439 oraz 3449 zostały przetransportowane z firmy TMA Logistics, mieszczącej się na terenach portowych w Amsterdamie Houtrakpolder, przez dwie lokomotywy - spalinową nr.6702 oraz elektryczną nr.1837 przewoźnika Rail Force One do stacji Amersfoort, gdzie oczekiwać będą na transport do Polski.Historia pojazduKolejman75
2021-03-28Ze stacji Amersfoort do stacji Bad Bentheim w Niemczech, wyruszył czwarty transport jednostek DM90 o numerach 3432, 3447, 3439 oraz 3449 dla SKPL Cargo. Pociąg prowadziła lokomotywa nr.1830 przewoźnika Rail Force One. W Bad Bentheim skład którego stacją docelową był Braunschweig, przejęła lokomotywa 111 215-0 przewoźnika RailAdventure. Z uwagi na nowe przepisy obowiązujące w Niemczech w składzie pociągu znajdowały się dwa tzw. "brake vany" [wagony hamulcowe]Historia pojazduKolejman75
2021-04-03Jednostki DM90 o numerach 3432, 3447, 3439 oraz 3449 zostały odebrane ze stacji Oderbrücke przez lokomotywę S-2111 firmy SKPL Cargo i przetransportowane do Koźmina Wielkopolskiego, gdzie zostały tymczasowo odstawione na terenie bocznicy Nasycalni Podkładów. Był to szósty odebrany ze strony niemieckiej transport zakupionych od NS pojazdów.Historia pojazduKolejman75

Fotografie

FotografiaOpis

2017-07-16 Zenderen

Skład DM90 3449+3434 jedzie jako "Sprinter" Zwolle - Enschede | autor Rob Dammers, licencja (CC BY 2.0) źródło www.flickr.com


Kolejman75 autor 340 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.08879 sekundy, zapytań SQL: 25