188 001
2019-09-14 - Węglewo - Na torze doświadczalnym
D29
Dodano2019-09-14 17:18:18
PrzewoźnikBombardier Transportation GmbH
Województwodolnośląskie
Autorpitagoras23
Wyświetleń2340
Akceptacjaauto_akceptacja

Komentarze

STZSpotterLHS2023-10-22 11:52:01 |
Bardzo Proszę o uzupełnienie daty produkcji tego wozu. Na ostoi jest wypisane "REV/ /21.03.19. Dziękuję z góry.
Dominik Piotrowicz2019-09-15 22:48:34 |
Dalszą dyskusję proszę prowadzić na Forum.
KazET212241422019-09-15 18:29:29 |
Pytanie tylko, czy będą chętni i czy aż tyle lokomotyw będzie faktycznie jeździć u Polskich przewoźników, czy u Niemieckich ? Choć znając życie prywaciarze najprawdopodobniej część starszych traxxów zwrócą w zamian za te.
Gdyby Gama czy Grifffin mogłyby jeździć za granicę, to nie potrzebne byłyby lokomotywy z Niemiec. Zresztą część ET22 może jeździć po Czechach i Słowacji.
Seven2019-09-15 11:35:14 |
@KazET Akiem zamierza w najbliższych dwóch latach wprowadzić na polski rynek 20 takich lokomotyw na wynajem/leasing.
pitagoras232019-09-14 22:31:45 |
No to mamy opracowaną Gamę Dragona czy Griffina i jakoś nie mogą przekroczyć one granicy ze względu na brak europejskich homologacji a taki Traxx czy Vectron śmigają bez przeszkód.
Twierdzisz że to nieopłacalne? Towary dzięki takim Traxxom czy Vectronom docierają bezpośrednio do odbiorcy i przewoźnicy nie muszą szukać lokomotyw do podmiany na granicy.
KazET212241422019-09-14 21:43:05 |
@pitagoras23 Niby jakiej ? Lepiej w Polsce opracować nowsze lokomotywy niż kupować za granicą. Zresztą części do ET22 i EU07 jest raczej pod dostatkiem, więc jak nawet braknie to zawsze można dorobić lub zmodernizować.

sopelsky: To fakt, zresztą bardziej chodziło mi w tym pytaniu czy polscy przewoźnicy będą z tych lokomotyw korzystać, aczkolwiek według mnie jest to nieopłacalne.
sopelsky2019-09-14 18:39:29 |
Mój komentarz to była ironia.
pitagoras232019-09-14 18:34:43 |
To jest przyszłość europejskiej kolei a także pośrednio i polskiej.
W końcu czas na nowe a nie starocie w postaci ET22 czy EU07.
Ten pojazd ma służyć jako lokomotywa dzięki której rodzina Traxx 3 otrzyma homologację w Polsce.
KazET212241422019-09-14 18:11:20 |
Racja. W sumie to eksploatacja lokomotyw tego typu w Polsce u prywaciarzy, czy kolei państwowych jest mało opłacalna, zwłaszcza że mamy swoje i sprawdzone.
sopelsky2019-09-14 17:55:54 |
Nie, tak o sobie wpadli do Węglewa na jeżdżenie w kółko...
KazET212241422019-09-14 17:37:59 |
Lokomotywy tego typu będą jeździć w Polsce ?

Zaloguj się lub zarejestruj, aby móc dodawać komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.84420 sekundy, zapytań SQL: 8