Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: SA136 (szynobus dla zachodniopomorskiego)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
TOMEKKOT napisał(a):Siedzenia to chyba największa niedogodność pasażerów SZT
Tak jak mówisz, to pojazdy do ruchu regionalnego, siedzenia muszą być wandaloodporne, a wandaloodporność nie idzie w parze w wygodą ;-)

Nie możemy go oceniać, bo nie wiemy jak sprawuje się na trasie. Nawet najlepsze warunki dla pasażera są niczym, gdy awaryjność będzie zbliżona do Kolzłomów ;-)
Z rowerami to akurat nie ma problemu, miejsca jest naprawdę sporo na rowery. Akurat nie miałem przyjemności podróżowania ATR220 & SA136 z rowerzystami, ale ostatnio czytałem relację pasażera, że do SZT wpadła brygada 10-osobowa z rowerami i bez problemu się zmieścili.
Że tak powiem moja ocena na temat SA136 wzrosła (Jechałem nim ze Szczecina do Kołobrzegu). Okna nie są chyba całkiem dźwiękoszczelne (Dlatego było słychać silnik) Zastanawia mnie czy podobne wnętrze będzie miał ELF, jeśli tak to nie będzie źle ale jednak we FLIRcie jechało mi się wygodniej..

I taka ciekawostka: SA136-002 nie ma haków na rowery Big Grin Czyżby PESie się zapomniało??
Słyszałeś silnik może niekoniecznie przez nieszczelne okna - możliwe że jest po prostu źle wytłumiony i dźwięki płyną spod podłogi.
Kolejne SA136 "Smerfy", trafiają do Zachodniopomorskiego Smile Niemcobusy pójdą albo w krzaki, albo pod palnik ;/
SA110 do kasacji?Może wykorzystają je na innych liniach lub sprzedadzą do innych województw.

// edit by mikrobart: Nie cytujemy bezpośredniego przedmówcy.
Nie, seria SA110 zostanie odstawiona o tym mówi się od dawna.

A kolejny SA136 już się zrobił.
http://www.rynek-kolejowy.pl/22550/Zach ... azerow.htm

Ostatnia sztuka trafiła na zachodniopomorskie tory. Łącznie UM posiada 12 szynobusów typu SA136, może ktoś napisze jak się sprawdzają w eksploatacji. Chodzi mi przede wszystkim o awaryjność.
Siedzenia - chyba mogą być wandaloodporne i jednocześnie wygodne (może nie superwygodne, ale jednak), tyle, że: Zaopatrzeniowiec z ZNTK Mińsk Mazowiecki powiedział mi, że pod koniec lat 1990ych stwierdzano kradzieże kompletnych siedzeń firmy TAPS z EN57.
Romek nie rozumiem o co Ci chodzi i co ma kradzież siedzeń z EN57 do tego tematu.

Awaryjność- brak
Zadowolenie pasażerów- spore

Czekamy na lato.
Lutek, chodziło mi o to, ze przedmówcy twierdzili, iż siedzenia mogą być albo wandaloodporne, albo wygodne. Ja zaś odpowiedziałem, że produkty TAPS-a były i wandaloodporne (na cięcie) i wygodne - ale przez to były za dobre i niekiedy kradziono je w całości ;-).
SA136 otarł się wczoraj na przejeździe kolejowym z ciągnikiem rolniczym w miejscowości sucha:
[Obrazek: 19358361735513584586_thumb.jpg]
(źródło- st43.pl)
W gwoli ścisłości - nie otarł się z ciągnikiem lecz z traktorem. Kierowca traktora zginął na miejsciu.

Wracając jeszcze do sa110 - obecnie zostały dwie sztuki, które są jeszcze eksploatowane (Klik, Klik)
Jako ciekawostka - 4 dni temu widziano SA136 w obsłudze regio do Stargardu Szcz.
SA110 nie wystawią do kasacji, bo nie są tacy głupi. PESA się psuje, SA110 będzie stał i czekał.
Stron: 1 2 3