27.04.2012, 16:19
dominik07317 napisał(a):Czyżby ten pierwszy monitorek od lewej to ekran od systemu ECTS?Monitorek dzy dziura na monitor? SKM wymagało, zby byłą możliwość montażu ETCS.
dominik07317 napisał(a):Czyżby ten pierwszy monitorek od lewej to ekran od systemu ECTS?Monitorek dzy dziura na monitor? SKM wymagało, zby byłą możliwość montażu ETCS.
Kurier kolejowy napisał(a):Już w maju pierwsze 35WE dotrą do SKM
Pierwsze elektryczne zespoły trakcyjne Impuls trafią do stołecznej SKM pod koniec tego miesiąca. Pojazdy przeszły pomyślnie wszystkie testy w Instytucie Kolejnictwa.
- Zgodnie z umową dwie sztuki 35WE zostaną przekazane SKM pod koniec maja – mówi Józef Michalik, dyrektor marketingu Newag S.A. – Docelowo w następnych miesiącach szeregi spółki zasili sześć nowych pojazdów.
Konkretna data oddania dwóch pierwszych maszyn nie jest jeszcze znana. Jak poinformowała nas warszawska SKM, nie wyznaczono jeszcze konkretnego dnia odbioru pierwszej partii zamówienia. Wiadomo natomiast, że kolejne cztery 35WE Newag wraz z Millenium Leasing planują oddać do lipca br.
Zakończył się już także ostatni etap testowania pociągów w Instytucie Kolejnictwa. - Wynik testów jest pozytywny, nie stwierdziliśmy żadnych usterek – informuje Sławomir Walczak, kierownik Laboratorium Badań Taboru w IK. – Właśnie rozpoczął się proces dopuszczenia pojazdów do ruchu w UTK.
Fot. Newag S.A.
Cytat:35WE jest nowoczesnyhttp://kurierkolejowy.eu/opinie/521/35W ... zesny.html
Generalnie, pojazdy 35WE wyprodukowane przez firmę Newag z Nowego Sącza przeszły komplet testów niezbędnych do dopuszczenia ich do użytku. W ramach badań wykonano testy na stanowiskach stacjonarnych w Instytucie Kolejnictwa w Warszawie oraz jazdy badawcze na Torze doświadczalnym w Żmigrodzie, a następnie po torach PKP PLK. Podczas testów pojazd przejechał około 2 tys. km osiągając prędkość maksymalną 176 km/h.
Badania obejmowały sprawdzenie wszystkich cech pojazdu odpowiadających za bezpieczną eksploatację. Sprawdzono m.in. układ hamulcowy, układ biegowy, urządzenia energo-elektroniczne i elektryczne oraz współpracę pojazdu z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym. Wszystkie próby zakończyły się pomyślnie. Urząd Transportu Kolejowego wydał świadectwo dopuszczenia tego typu pojazdu zezwalające na rozpoczęcie przez przewoźnika eksploatacji nadzorowanej pojazdu. Oznacza to, że mogę być one eksploatowane na liniach kolejowych z pasażerami.
Są to nowoczesne, bardzo komfortowe pojazdy, które spełniają obecne wymagania podróżnych oraz użytkownika.
Sławomir Walczak, kierownik Laboratorium Badań Taboru w Zakładzie Pojazdów Szynowych Instytutu Kolejnictwa