13.04.2011, 08:58
13.04.2011, 13:27
Problem nie jest jednostkowy. Wrocław Mikołajów - dworzec odnowiony, po remoncie, zamknięty, bo nie ma chętnych to otworzenia tam sklepów i kas.
13.04.2011, 14:12
Tylko sami wnosiliśmy za zamknięcie niedochodowej kasy więc jest zamknięta. Mnie martwi, że tak często kasy likwidują tam gdzie są potrzebne. Lanckorona, Rabka, Krynica, Muszyna.
13.04.2011, 15:19
Co Ty się tak na te kasy uwziąłeś?!
Cytat:3 pociągi dziennieUwalili coś? Przecież tam dość ładnie jak na polskie warunki było. Podstawową bolączką tej linii są punktowe ograniczenia. Gdyby tam było faktycznie 60-70 to pociąg byłby atrakcyjny, a tak?
Cytat:Kto odpowie za wydane pieniądze?Koniunktura na papieski się skończyła, więc i dworce stoją puste. Zresztą jest to problem nie tylko Wadowic. Jeszcze kilka dworców na tej trasie stoi pustych. Odpowiadając na pytanie: pewnie nikt...
13.04.2011, 16:24
Bo sami zawalili z papieskim. Prawda jest taka, że cena była za wysoka, a pociąg nie wszędzie się zatrzymywał. To było o tyle dziwne, że oferta na odc. od Kalwarii była słabiutka. A do tego doszło, że bilety można było nabyć tylko na 4 stacjach. Poza tym wiadomo było, że zamiast papieskiego powinien być szynobus kursujący minimum 3 razy dziennie.
13.04.2011, 18:20
Myślisz że ta oferta była by wieczna, w końcu popyt się skończył. Przy okazji co obecnie dzieje się z EN61?
13.04.2011, 20:47
Papieski to nie był zwykły kibel, tylko osobna oferta. Moim zdaniem powstała nieco na wyrost, nijako "na fali". A teraz trzeba coś z tym fantem zrobić. EN61 ponoć kursuje jak każdy klop na liniach MZPR.
14.04.2011, 08:02
Według mnie pomimo że niema już pociągu papieskiego w dawnej formie, to mimo wszystko ten EZT powinien na linii wadowickiej dalej kursować, choćby jako IR w relacji Warszawa - Wadowice (na odcinku Kraków - Wadowice - Kraków w taryfie Regio).
14.04.2011, 10:05
Papieski kursuje na linii Kraków-Zakopane-Kraków. Najczęściej jako Kasprowy.
A sam papieski miał być dla Wadowic potem Bielska , potem Ziliny, teraz dla Zakopca.
A sam papieski miał być dla Wadowic potem Bielska , potem Ziliny, teraz dla Zakopca.
15.03.2012, 12:34
Witam nadeszła pora na dokładne rozliczenie Przewozów Regionalnych
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/ ... ,id,t.html
Wszystko zawsze zaczyna się od Katowic TRAGEDIA
http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/ ... ,id,t.html
Wszystko zawsze zaczyna się od Katowic TRAGEDIA
15.03.2012, 13:59
No tak nie ma to jak dawać artykuły sprzed miesiąca, byleby tylko podgrzewać atmosferę.
Virakocha
15.03.2012, 15:51
Niejaka anna50 vel aron (aka Rover) jak zwykle trolluje za busami. :lol: Nie zmienia to jednak faktu, że Wadowice miałyby swoje 5 minut, gdyby na tę linię były wysyłane EN81, zamiast gnić w krzakach. Na linie małopotokowe są jak znalazł
15.03.2012, 15:57
Virakocha, pewnie że EN81 byłyby idealne na tą linię, ale niestety w tych prototypach padają sprężarki na łukach, a tych na tej linii jest sporo.
Virakocha
15.03.2012, 16:07
Dlatego powinny jeździć w trakcji podwójnej a nie pojedynczej. No i ustawić tak obieg świętokrzyskiego Elfa, aby pojechał aż do Wadowic (łączenie obiegów) :-)
15.03.2012, 19:45
Zapewniam Was drodzy zwolnicy kursowania pustych pociągów że jest bliski koniec tej zapomnianej linii 117. Dziwne że jeszcze Pani Konduktor Ania nie przekazała tej informacji