Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: DSAP - detekcja stanów awaryjnych pantografów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[attachment=2361]Witam wszystkich użytkowników forum,
 
Jestem długoletnim pracownikiem PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mam przyjemność przedstawić Wam nowy system DSAP wprowadzony do stosowania na infrastrukturze kolejowej.
Jest to pierwsze wdrożenie w Polsce.
DSAP to kompletny system do automatycznej kontroli pantografów 3D w czasie rzeczywistym i umożliwia automatyczne monitorowanie pantografów, aby polepszyć jakość współpracy na styku sieć trakcyjna-pantograf.
 
System DSAP umożliwia m.in.:
·        pomiar i weryfikację siły nacisku pantografu
·        pomiar zużycia i ciągłości nakładki węglowej (pęknięcia, wyszczerbienia, wykruszenia)
·        pomiar asymetrii zużycia nakładek węglowych
·        pomiar położenia pantografu (w osiach x, y, z) względem pojazdu
·        poprawność mocowania nabieżników
·        identyfikację braku elementów składowych pantografu

Zapraszam serdecznie do zadawania pytań/dyskusji.

To świetnie! Dziękujemy ci, że się tym z nami podzieliłeś.
Pozdrawiam!
Oliwier_ZMK
Dziękuję bardzo za pomoc i informacje