Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Rozkład jazdy 2022/23
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Cześć, czy jest szansa aby Lublin od przyszłego rozkładu jazdy miał całoroczny bezpośredni pociąg do Gdyni ?
Nie, tylko TLK Mierzeja jako pociąg dzienny na sezon , ale jeśli dobrze sprawować tego frekwencję, to zostaje.
Na razie obserwują jego frekwencja.
Na razie to jeszcze nie jeździ więc nie obserwują ale będą i może zostawią choć nie wiadomo.
Natomiast los Hetmana w zasadzie przesadzony
IC Marszałek Piłsudski ma być wydłużony do Terespola.
Ponadto, że Przemyślanin i Karkonosze w Jelczu i Groszowicach mają być  stała trasa P. GOGOLIN.
Ma być IC NARCIARZ Zakopane - Kołobrzeg z grupą wagonów Kraków - Berlin na NJ. Narciarz przetrasuje p. Koniecpol, Opole, Wrocław, Wołów, Zielona Góra, Poznań, Piła. To tego nie było zarąbistej trasy. Ten pociąg kursuje dopiero na sezonie i tez grupa wagonów Kraków - Berlin.
Bosman zostaje bez zmian.
Fajnie się zapowiada ogólnie Wink
(21.01.2022, 10:26)abo napisał(a): [ -> ]Na razie to jeszcze nie jeździ więc nie obserwują ale będą i może zostawią choć nie wiadomo.
Natomiast los Hetmana w zasadzie przesadzony

W jakim sensie przesądzony? ?
Chcesz mi powiedzieć, że chcą go zlikwidować na całej trasie? Przecież na odcinku Katowice - Stalowa Wola - Zamość ma świetną frekwencję, ten skład jest wyznacznikiem połączeń kolejowych na wschodzie. Cieszy się taką popularnością... Jak byłem w Zamościu, to o 6 rano wsiadało do niego około 30 osób, a nie były to jakieś szkolne wycieczki itp, a normalni pasażerowie.
Będzie skomunikowane coś. Bus albo SKPL
Zresztą co to jest 30 osób w porównaniu do kosztów uruchamiania. Zamość - Stalowa Wola to jest trasa i potoki na Regio co 4 godziny, a nie wleczenie się za spalinowozem Smile
Bus ma być skomunikowany z ciągiem Lublin - Rzeszów. Przypominam, że jest kryzys gospodarczy jesli ktoś nie zauważył i takie ogryzki mocno obciążają budżet. Jeszcze krajowy. Takie Dolnośląskie remontuje samodzielnie linie a Lubelskie nawet na Regio Zamość - Stalowa Wola nie ma, śmieszne Wink
(02.02.2022, 12:12)abo napisał(a): [ -> ]Będzie skomunikowane coś. Bus albo SKPL
Zresztą co to jest 30 osób w porównaniu do kosztów uruchamiania. Zamość - Stalowa Wola to jest trasa i potoki na Regio co 4 godziny, a nie wleczenie się za spalinowozem Smile
Bus ma być skomunikowany z ciągiem Lublin - Rzeszów. Przypominam, że jest kryzys gospodarczy jesli ktoś nie zauważył i takie ogryzki mocno obciążają budżet. Jeszcze krajowy. Takie Dolnośląskie remontuje samodzielnie linie a Lubelskie nawet na Regio Zamość - Stalowa Wola nie ma, śmieszne Wink
Ale 30 osób, to tylko na tej stacji wsiadało. Pamiętajmy też, że niestety, ale jednak, ludzie się zrobili z troszka leniwi, i nie przejdą na kolej, jeżeli ta nie zapewni dojazdu do największych miast. REGIO na Roztoczu, w wakacje, wozi powietrze. Część z Hetmana w Stalowej Woli (poranna) była na tyle pełna, że nie mogłem zrobić fotek składu. Mam nadzieję, że będą w tej sprawie pisać do IC. Mimo stereotypów, to na takich liniach jak do Zamościa niekiedy jest więcej ludzi niż na magistralach.

I bardziej niż na tym składzie, należałoby zlikwidować łącznik Zielonogórski do Hetmana, bo wozi on powietrze, i jest notorycznie opóźniony.
Natomiast TLK SIERZPUTOWSKI prawdopodobniej został oficjalny informacji, czyli możliwe od grudnia będzie jeździł i z Krakowa odjedzie podobne godziny jak Roztocze w obecnym rozkładzie jazdy.
Co do Hetmana to sprawa zamknięta. Koniec
Co do wyżej.postu Admina to świetnie i trzymam kciuki żeby tak było Smile
Zresztą Panie Adminie niedługo będą potwierdzenia myślę i nie mogę się już doczekać Big Grin
Pora na trochę informacji dt. rozkładu, który dostałem:

- IC POMORZANIN ma być wydłużony do Pragi, pojedzie przez Kłodzko, Pardubice.
- Najprawdopodobniej, że na sezonówce IC HALNY będzie miał łącznik do Kudowy Zdrój, lecz nie wiadomo, czy dojedzie, więc stawia na przymiarkę.
- IC WARTA ma być wydłużony do Gorzowa, pojedzie przez Krzyż
- Po kliku latach w godzinach popołudniowych powraca TLK PADEREWSKI relacji Zielona Góra Główna - Warszawa Wschodnia, ale czy to za Dionizosa i dlaczego nie mógł stawiać kategorie na IC?
- Ma się pojawić IC KONOPNICKA relacji Zielona Góra Główna - Warszawa Wschodnia przez Głogów, Leszno, oczywiście jak się pojawi coraz więcej lokomotyw SU4220 po modernizacji (wszystkie lokomotywy ma być do końca 2022 r.)
- Po modernizacji powraca IC PORTOWIEC relacji Katowice - Szczecin Główny p. Łódź, Kalisz. To właśnie ostatecznie ma być skierowany z Łodzi do Lublina i wtedy Katowice - Łódź ma być inny pociąg
A wiadomo może, jak potoczy się sprawa składów kursujących po bezdruciach? Interesują mnie TLK Kormoran, Sudety, Flisak, i Bory Tucholskie.
TLK SUDETY I FLISAK zostają w rozkładzie jazdy 2022/23 i również TLK WETLINA. A jeśli chodzi o TLK KOMORANA I BORY TUCHOLSKIEGO, to nie wiem, ale TLK KORMORAN na pewno zostaje, ale czy mógłby wydłużyć do Kudowy Zdrój oraz do Słowacji, to nie wiem na razie

A nie wiadomo, czy TLK KASZTELAN relacji Płock - Gdynia Główna p. Sierpc jako druga połączenia ma szansę w rozkładzie 2022/23.
Mógł by ktoś Udostępnić Przecieki dla Stacji Brzeg ? co planują bo dochodzą słuchy  że planowane są powroty pociągów które obecnie nie mają pH z góry dzięki za info wiem że to przymiarki puki co
Dla stacji Brzeg:
TLK Rozewie (Gdynia - Kraków)
EIC Ślęża (Wrocław - Warszawa)
IC Morcinek (Wrocław - Lublin)
IC Wyspiański (Wrocław - Przemyśl)
IC Ślązak (Zielona Góra - Przemyśl)
IC Nałkowska (Jelenia Góra - Mockava)
TLK Halny (Bydgoszcz - Zakopane)
IC Mehoffer (Szczecin/Poznań - Przemyśl Główny)
IC Bolko (Wrocław - Lublin)
IC Matejko (Szczecin/Jelenia Góra - Przemyśl)
IC Piast (Gdynia - Kraków)
IC Krakowianka (Kołobrzeg - Kraków)
EIP (Wrocław - Warszawa) (ZA FREDRA)
IC Słowacki (Wrocław - Białystok)
IC Artus (Gdynia - Przemyśl)
IC Wawel (Berlin G. - Kraków)
TLK Orzeszkowa (Szklarska Poręba Górna - Warszawa)
IC Kossak (Gdynia - Przemyśl)
EIC Panorama (Wrocław - Warszawa)
IC Wyczółkowski (Świnoujście - Lublin)
IC Szyndzielnia (Ustka - Bielsko-Biała)
IC Boznańska (Wrocław - Kraków)
IC Lwów Express (Wrocław - Lviv)
IC Śnieżka (Szklarska Poręba - Warszawa w weekendy)
IC Brzechwa (Wrocław - Warszawa poza weekendami)
IC Heweliusz (Gdynia - Kraków w weekendy latem)
IC Malczewski (Kołobrzeg - Kraków)
IC Chełmoński (Świnoujście - Kraków)
IC Gwarek (Słupsk/Ustka - Katowice/Kraków)
IC Nightjet (Berlin C. - Graz/Budapest)
TLK Narciarz (Kołobrzeg - Zakopane - niepewny jeszcze)

A dostałem innych informacji, więc:
IC POBRZEŻE Lublin Główny - Kołobrzeg p. Puławy, Radom, Warszawę (na wagonach)
IC KOCHANOWSKI Rzeszów Główny - Gdynia Główna (na Flirtach)
TLK LUBOMIRSKI Przemyśl Główny - Kołobrzeg p. Częstochowę (codziennie)
TLK INKA Lublin Główny - Katowice p. Łuków
TLK SIERŻPUTOWSKI Przemyśl Główny - Białystok p. Kolbuszowa (łącznik grupy wagonów)
TLK WIKING Bielsko Biała/Jelenia Góra - Wrocław/Szczecin - przymiarka
EIC BŁĘKITNA FALA Lublin Główny - Świnoujście p. Rzepin (na sezonie weekendowym) - przymiarka
Stron: 1 2 3 4 5