Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Remont Dworca Wschodniego w Warszawie na Euro - zapomnij
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.

Virakocha

Dworzec Wschodni bez nowych peronów na Euro 2012

Niemal do zera zmalały za to szanse na to, że przed Euro 2012 zmieni się wygląd zdewastowanych peronów i tuneli dla pieszych na Dworcu Wschodnim – pisze „Gazeta Wyborcza”.
Źródło: Rynek Kolejowy

Link do artykułu: http://www.rynek-kolejowy.pl/22786/Dwor ... o_2012.htm
Wytłumaczenie - perony mają aż 400 metrów. To mnie zabiło...
Wiêc nie zrobimy ¿adnego dworca ani linii, ani w ogóle niczego, peron za d³ugi, tory za krótkie a woda zbyt mokra.
Czas potrzebny na decyzje jest wprost proporcjonalny do długości peronu... aż strach pomyśleć co to będzie gdy zajdzie potrzeba remontu peronu 2 w Częstochowie...
Trzeba rozpocząć rozważania - ile trwa remont metra bieżącego peronu. Rozumiem, że jeśli perony miałby po 350 metrów, to zdążylibyśmy bez problemu :-|
Nie wiem jak przez rok nie można wymienić całego peronu. Najwyraźniej są to prace tak skomplikowane że wymagają bzdurnych analiz, kosztorysów, wyliczeń i pieniędzy. Jak nie wiadomo o co chudzi to chodzi o pieniądze. Wstyd będzie na EURO i tyle.
mikrobart napisał(a):Wytłumaczenie - perony mają aż 400 metrów. To mnie zabiło...

Dobrze, że w Częstochowie był remont 15 lat temu, bo teraz to ja nie wiem... przecież perony mają nawet ponad 500 metrów Smile
Mam nadzieję, że na EURO perony Wschodniego będą przynajmniej "ogarnięte".
Wstyd na EURO.
A wstyd będzie jeszcze większy(40% przyjedzie koleją, a może nawet 50%) i tłoki będą. Może wyciągną eseny przynajmniej. Ale to nie na temat.
A co to za przepraszam argument, że 400m mają? Niech mają nawet i te 200, to jest kwestia położenia paru dodatkowych płyt betonowych, wstawienie kanałów deszczowych i zasypanie gruntem, który może być z odzysku jeszcze i niech nie mówi, że tez dodatkowe dołożenie tych podkładów PS-94, czy PS-93 (mniejsza o to), wymiana tłucznia i postawienie szyn jest takim turbo problemem. Przy takich nowoczesnych maszynach które PLK posiada, to parę dodatkowych metrów nie jest żadnym problemem. Błędem jest to, że się zabrali do tego w tym roku a nie 2 lata wstecz. Kiedy nam Euro przydzielili w 2007/2008? Przetarg jeszcze nie podpisany, no czyste jaja.
Byłem przekonany, że Wschodnią ogarną na bank, ale się wszyscy przeliczyliśmy.

Mało tego, w Gdańsku też stacji Śródmieście nie wybudują. Linia 009 nie będzie skończona na czas, fragmenty będą jeszcze na starej nawierzchni itd można wymieniać