Witam mam okazję podjąć pracę jako kandydat na maszyniste ciężkich maszyn torowych. Stan zdrowia pozwala mi na podjęcie tego stanowiska. Pytanie jakie predyspozycje musi posiadać taki operator podbijarki torowej i czy warto iść w nową branżę kolejową dodam że mam 28 lat z czego 5 na pociągu sieciowym. Myślę że jest to wyzwanie i szansa która nie trafia się zbyt często. Największy minus że będę musiał zostawić pracę na miejscu na rzecz nowej przygody z maszynami torowymi
W życiu bym nie chciał pracować na pociągach roboczych, kasa może i dobra ale kosztem siedzenia kilka dni w delegacjach oraz ciągłego rzucania po różnych rejonach Polski.
Na początku i pieniądze słabe ? zarabiać się zaczyna dopiero po 2 latach. Ciągnie mnie do jazdy i do maszyn i myślę że to jedyna szansa na zrobienie uprawnień. Pomyłka w pierwszym poście mam 26 lat *
Będziesz żałował po paru latach... Cały czas poza domem. Jak założysz rodzinę to dopiero kara. Z drugiego końca polski dojedź do domu. Niekiedy trzeba własnym wozem jechać, bo inaczej 2 dni jedziesz. Żadne pieniądze tego nie zwrócą. Nawet ukraińcy (przepraszam ) nie chcą pracować w pociągach roboczych.
(31.07.2020, 05:50)Jarek190 napisał(a): [ -> ]Na początku i pieniądze słabe ? zarabiać się zaczyna dopiero po 2 latach. Ciągnie mnie do jazdy i do maszyn i myślę że to jedyna szansa na zrobienie uprawnień. Pomyłka w pierwszym poście mam 26 lat *
Pracując na ciężkich maszynach torowych za bardzo sobie nie pojezdzisz. No chyba że jazda to dla Ciebie kilkaset metrów przez 12h. Mam kolegę który pracował 2 lata na pociągach roboczych w tylko że obsługiwał zwykle lokomotywy to mówi że to była orka ugorze. Często po 25-26 dni poza domem w miesiącu, ciągle rzucanie z miejsca na miejsce w różne rejony Polski. Spanie w salonkach po kilka osób na pryczach itp.
To zależy co kto lubi, są tacy którym pasuje praca ciągle w delegacji i sobie chwalą. Sprawa tego jakie kto ma oczekiwania od życia.
Zawsze po skończeniu lojalki na licencję można odejść. I szukac pracy w okolicach domu ,może drezyna w plk itp.