Żeby się tylko nie okazało że z bipami będzie jak z EN57-001. Też niby została wpisana do rejestru zabytków, a dalej stoi na szopie w Przeworsku "przyozdobiona" przez graficiarzy.
A gdzie ma stać, skoro muzeum brak?
Kościerzyna? Choć raczej tam nie mają miejsca na nie.
Stać może wszędzie, ale kto będzie dbał?
Jedna z nich już nigdzie nie pojedzie, druga pojawi się jeszcze 16.06.2018 na imprezie do Przechlewa. To już jedna z ostatnich szans na przejazd Bipą. Nie ma co się łudzić, nikt ich nie naprawi.
Zabytkowe wagony Bhp sprzedane
Polregio sprzedało należące do siebie dwa zabytkowe zestawy wagonów Bhp oraz dwie jednostki SA102. Nowych właścicieli nie znalazły autobusy szynowe SA104 i SA101.
Szczegóły:
Zbiorowy.info
(24.10.2018, 13:49)norbis97 napisał(a): [ -> ]Obie Bipy podczas transportu do ASO Mieczkowski .
Najpewniej przejdą P5 i zyskają oliwkowe malowanie .
Fot : Kamil Cesarz
24 października 2018
Źródło https://www.facebook.com/serwismieczkowski/
Z jednej strony fajnie, że mają one szansę przejść naprawę P5 i zyskać oliwkowe malowanie, a z drugiej trochę szkoda. Przecież mogli by w jednej Bipie zachować malowanie Przewozów Regionalnych, które jest tak rozpoznawalne, a w tym schemacie jest już wręcz historyczne. W końcu czy jest jeszcze jakiś piętrus w żółto-niebieskim malowaniu PR-ów? Być może, ale zapomniany, stojący na jakiejś bocznicy
.
Ja z kolei nie będę płakał po tym malowaniu jeśli bipy dostaną ciemne oliwkowe barwy. Gorzej jeśli wyjdzie paździerz w stylu malowania iR na bohunach.
(25.10.2018, 18:05)409Da-026 napisał(a): [ -> ]Przecież mogli by w jednej Bipie zachować malowanie Przewozów Regionalnych, które jest tak rozpoznawalne, a w tym schemacie jest już wręcz historyczne. W końcu czy jest jeszcze jakiś piętrus w żółto-niebieskim malowaniu PR-ów? Być może, ale zapomniany, stojący na jakiejś bocznicy .
Ogólnie to malowanie analogicznie do bohunów weszło to użytku w 2004 roku jeszcze w czasach PKP PR, i jakoś przetrwało do dzisiaj.
Swoją drogą ciekawie mogłaby wyglądać Bipa w tygrysim malowaniu bądź aktualnym POLREGIO, nawet widziałem taką wizualizację
[url=https://pl.wikipedia.org/wiki/Goerlitz_Bmnopux/Bmto][/url]
Zauważyłem i pewnie nie tylko ja że jest taki jakby trend, jak tylko wchodzi nowe malowanie, to te poprzednie staje się "kultowe" itp , co samo w sobie nie jest złe, po prostu trzeba się do tych zmian przywyknąć
Ale trzeba spojrzeć na fakt że jedynie malowanie oliwkowe jest zgodnym malowaniem w połączeniu z parowozem, więc to malowanie po naprawie jest pewne na 99,9 %
(09.11.2018, 16:00)norbis97 napisał(a): [ -> ]Zauważyłem i pewnie nie tylko ja że jest taki jakby trend, jak tylko wchodzi nowe malowanie, to te poprzednie staje się "kultowe" itp , co samo w sobie nie jest złe, po prostu trzeba się do tych zmian przywyknąć
Malowanie bohunów z czasów IR nigdy nie będzie kultowe. Ono zawsze było, jest i będzie paździerzowe.
Co innego wagony Marlboro ;-). To było naprawdę znakomite malowanie.
Miałem na myśli ogół taboru kolejowego w tym np jednostki czy lokomotywy, owszem malowanie Malboro było całkiem niezłe