16.04.2018, 17:24
17.04.2018, 06:44
Chciałbym być wtedy w ekipie transportującej te maszyny ..tak jak to wspominali uczestnicy tamtej wyprawy..przygoda życia..gdyby te Suki mogły mówić..
17.04.2018, 16:20
Poprawiłem tytuł - suki ciągnęły pociągi w Libanie, nie w Libii. W Libii nie ma kolei.
Od paru lat w Libanie niestety nie kursują żadne pociągi. Innym egzotycznym kierunkiem eksportu polskich lokomotyw było Maroko, dokąd sprzedawano lokomotywy ET22.
Od paru lat w Libanie niestety nie kursują żadne pociągi. Innym egzotycznym kierunkiem eksportu polskich lokomotyw było Maroko, dokąd sprzedawano lokomotywy ET22.
17.04.2018, 16:35
(17.04.2018, 16:20)ET40 napisał(a): [ -> ]Poprawiłem tytuł - suki ciągnęły pociągi w Libanie, nie w Libii. W Libii nie ma kolei.
Od paru lat w Libanie niestety nie kursują żadne pociągi. Innym egzotycznym kierunkiem eksportu polskich lokomotyw było Maroko, dokąd sprzedawano lokomotywy ET22.
No to Liban ma o wiele bardziej przerąbane, niż Polska - można by rzec, że tam sprawdził się niestety program "Nie będzie niczego".
17.04.2018, 18:14
Dzięki za poprawkę, o tych ET22 w Maroko nie słyszałem..a SM 42 czasem też tam nie śmigały?
17.04.2018, 18:30
Były także SM42 niektóre Marokańskie byki wróciły do Polski i jeżdżą z oznaczeniem 201Eg w Rail Polska.
17.04.2018, 18:47
(17.04.2018, 18:30)vulcan napisał(a): [ -> ]Były także SM42 niektóre Marokańskie byki wróciły do Polski i jeżdżą z oznaczeniem 201Eg w Rail Polska.
Marokańczyki jeżdzą pod oznaczeniem 201Eo i nie tylko w Rail Polska ale także m. in. w PMT i Lotosie a właścicielem ich jest obecnie ID, kiedyś Plata