No i oczywiście wtedy kiedy miał bym czas żeby na niego upolować, to nie mam aparatu akurat :-(
No, w Jaworznie pewnie między 5-6 rano. Ale wiecie, jak to jest z rozkładami luzaków.... Plus minus.
Znowu trafią na jakieś nocne zamknięcie 2-godzinne, a potem w Krakowie już planowo.
Mógł się wykazać :-) Towara ściągał z Brzezinki do Mysłowic.
Zgadza się, to chyba lotosiakowi się źle na tym szlaku zrobiło
A teraz tydzień prób stacjonarnych w Krk.
Gryf wrócił klepać kółka w Żmigrodzie. Sorki za brak uprzedzenia o tym przejeździe, jakoś mi umknęło to wszystko, może koledzy swoimi drogami gdzieś cynk posyłali - tego nie wiem.
Tak sobie cyknołem
To jest ten tor w Węglewie koło Żmigrodu? A na pierwszym zdjęciu co to za skład sobie jechał?
Zdaje się, że oba zdjęcia są z toru w Węglewie, choć dawno tam nie będąc - mam problem z lokalizację drugiego zdjęcia. Chyba, że zrobione na przelocie Gliwice - Żmigród. Na pierwszym zdjęciu Gryf targa kuszetkę i jeden wagon chyba 111A, z którymi to jeździł po kraju wcześniej. Po lewej widać wagon pomiarowy IK i jakiś nowy, może z FPS modernizacja etc...
Obydwa zdjęcia zrobione na torze testowym IK. Przed wyjazdem lokomotywy na wycieczkę po Polsce. Dzisiaj trochę świeżych zdjęć. 8-)
No i mam dwa pytanka, co robił tam husarz i co to za Vectron?
mauser napisał(a):Na słoneczku normalnie kąpiel, plażowanie
ta... a Gryfin na tym prowizorycznym kanale
pewnie oględziny hamulców
Co tam robi Vectron - to można się domyślić, bo może jakaś nowa odmiana. Ale Husarz?
Może sprawdzają sterowanie ukrotnione. Drugiego Gryffina nie mają do dyspozycji
Ale ciekawe dlaczego wybrali husarza. Teraz jedna para BWE ma w Poznaniu zmianę loka. Brakuje EU44 do planowej obsługi, a oni wysyłają go do Węglewa.
Plus jest taki, że jeszcze "pomarańcza" trochę zagości na tej maszynie.
Zapewne Newag posmarował odpowiednią liczbą $$$ i udało się wynająć husarza