Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Modernizacja linii 271 (E59) Wrocław Główny - Poznań Główny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
http://www.rynek-kolejowy.pl/21605/Dwie ... Rawicz.htm

Do tego dojdzie jeszcze rozstrzygany właśnie przetarg na wykonawcę robót ziemnych i modernizacja linii do 160 km/h ruszy pełną parą. Remont nie skończy się przed EURO 2012, ma być jednak na ten czas wstrzymany, aby maksymalnie zwiększyć przepustowość linii Wrocław - Poznań.

Informacja szczególnie radosna dla mnie, zazwyczaj to właśnie w Rawiczu rozpoczynam podróż pociągiem.
Cieszmy sie powoli Wink Zawsze można te środki zabrac i przeznaczyć na coś innego.
Ten projekt był od dawna przewidziany do realizacji, z listy rezerwowej ma wejść też odcinek Czempiń - Leszno, jednak z tego co czytałem to odcinek Rawicz-Wrocław jest prawie pewny. Prawie.
No właśnie. Z własnego doświadczenia wiem, że różnie bywa. Linia, która ja znam najlepiej czyli 64, miała być remontowana już w maju. Przetarg miał być ogłoszony pod koniec stycznia na początku lutego i..... cisza. Choć zapewniano mnie, że na 10000% to się stanie. Dlatego jeśli nie widzę robotników na torach uznaje, że może się plan nie ziścić 8-)
Tego, że wszystko nie zacznie się zgodnie z terminarzem jestem pewien, ale chodzi o to, żeby zaczęło się w niedalekiej przyszłości. Nie możemy oczekiwać, żeby w POLSCE coś zaczęło się zgodnie z wcześniej podanym terminem ;-)
No racja, tylko że to zaczyna być denerwujące ;-) U mnie na 64ce był w tym roku jeden przetarg:

Cytat:"Opracowanie ekspertyz stanu technicznego obiektów inżynieryjnych na linii nr 64 odcinek Kozłów - Starzyny"

Wygrała go firma M.S.M. PONTEX Sp. z o.o. z Mysłowic. Zresztą nawet ekspertyza jest już gotowa. Niestety innych KONKRETNYCH przetargów nie było.
Na E59 rozpisano już przetarg na roboty budowlane, wiec stadium jest nieporównywalnie bardziej zaawansowane o wspomnianej przez Ciebie linii.
No to jesteście o tyle do przodu. Ja dalej czekam. Niestety u mnie to jest powiązane z walką o przystanek i troszke mi psuje szyki taka zwłoka w czasie Undecided
E59 fragmentami jest w katastrofalnym stanie - najgorzej jest na odcinku Rawicz - Leszno, jednak, o dziwo, ten odcinek znajduje się tylko na liście rezerwowej. Teraz z Rawicza do Wrocławia jedzie się najszybciej w godzinę, a jest to 63 km, więc jak na magistralę, to średnia prędkość jest bardzo kiepska.
(Nie chce się licytować), ale co powiesz o 274-ce, 48km w 59min(Wrocław-Jaworzyna)? Szkoda, że linie które naprawde mają sens sypia się jak domki z kart Undecided
Orientuje się ktoś, kiedy zaczną się roboty budowlane na wspomnianym odcinku?
Mieszkam w Obornikach Śląskich i na ten remont jak słyszę od mechaników znajomych że zbierają się bardzo mozolnie.. ale myślę że w końcu coś się ruszy i zobaczę u siebie jak EP09 wpada 140 km/h w stację xd
Z tym, że nadal nie wiem, kiedy mają ruszać roboty ziemne - nigdzie o tym ani słowa.
rolmops napisał(a):No właśnie. Z własnego doświadczenia wiem, że różnie bywa. Linia, która ja znam najlepiej czyli 64, miała być remontowana już w maju. Przetarg miał być ogłoszony pod koniec stycznia na początku lutego i..... cisza. Choć zapewniano mnie, że na 10000% to się stanie. Dlatego jeśli nie widzę robotników na torach uznaje, że może się plan nie ziścić 8-)
Znam to samo. D29-357 miała być cała remontowana ,a tym czasem niedługo likwidują odcinek Sulechów-Powodowo Undecided . Nie ty jeden byłeś okłamany...
Gdzieś Ty to przeczytał, że cała? W Fakcie? :-P
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13