12.06.2016, 21:28
13.06.2016, 08:21
Bywa tak, że po cofnięciu kranu z popełniania w jazdę lokomotywa wpuści powietrze w cylindry (stąd dobrym zwyczajem jest przytrzymać odluźniacz po luzowaniu).
13.06.2016, 08:40
Tak wiem tylko czy jest to spowodowane delikatnym defektem lst 1 chodzi mi o zawór zwrotny w lst 1
13.06.2016, 16:39
Jeżeli ten problem występuje przy luzowaniu składu zaworem maszynisty to prędzej szukał bym problemu w nim. Może za szybko zbija przeładowanie albo fala trwa za długo.
Zawór zwrotny w Lst1 służy tylko zróżnicowania czasu napełniania i luzowania hamulca, gdybyś go wyją to czas napełniania i luzowania był by taki sam.
Zawór zwrotny w Lst1 służy tylko zróżnicowania czasu napełniania i luzowania hamulca, gdybyś go wyją to czas napełniania i luzowania był by taki sam.