Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Brakuje kuszetek, wagonów sypialnych i restauracyjnych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
W EIP to nawet normalne, bo skoro tzw. wagon restauracyjny ma z jakieś 8 miejsc... Smile

A czasami, gdy wolnych miejsc siedzących brak, to za kawę lub kanapkę można sobie znaleźć tam prawowite miejsce siedziace. Poza tym czasami sie zdarzaja tam gniazdka 230V, których w innych wagonach nie ma i stąd stali "okupanci".

No i nie należy zapominać o takich, którym delegacja zezwala na posilanie się w restauracjach. Smile Gdy należałem do takich, to ceny temtejsze były dla mnie w sam raz. Smile
(26.01.2017, 10:38)masovian napisał(a): [ -> ]W EIP to nawet normalne, bo skoro tzw. wagon restauracyjny ma z jakieś 8 miejsc... Smile

Nie nie, chodziło mi o pociągi wagonowe. Szczególnie te, które jeżdżą między Krakowem, a Wrocławiem. OK, przyznam się, że chodzi mi też o pociągi weekendowe Wink Znam też przypadki, gdzie ludzi, którzy nie dostali miejsca siedzącego idą do Warsu, kupują kawę i jadą tam tak cały czas Wink
Cytat:Zirytowani podróżni coraz częściej skarżą się na brak wagonów restauracyjnych w pociągach ekspresowych.

Jak sprawę komentuje rzecznik prasowy PKP Intercity, Cezary Nowak?
"Brak wagonów restauracyjnych w niektórych pociągach kategorii EIC wynika z opóźnień w dostawie wagonów przekazanych do modernizacji i napraw okresowych. Spółka Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz miała przekazać zmodernizowane wagony do 31 grudnia 2016. Teraz deklaruje przekazanie ich do marca bieżącego roku."

Problem dotyczy popularnych tras: Warszawa-Kraków, Warszawa-Zakopane, Warszawa-Wrocław, Warszawa-Węgliniec, Warszawa-Jelenia Góra, Warszawa-Zielona Góra, Warszawa-Berlin.

Pasażer który doświadczy takiej sytuacji, może ubiegać się o odszkodowanie. Informował o tym już w październiku zeszłego roku Urząd Transportu Kolejowego.

Spółka IC przekazała Urzędowi informację, że pasażer może otrzymać rekompensatę w formie bonu o wartości 25 proc. należności za bilet na przejazd pociągiem przewoźnika

http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowars...orami.html
(25.01.2017, 15:48)SAP102 napisał(a): [ -> ]Skoro te Warsy nie są tak tanie to czemu ludzie robią takie larum? albo inaczej co jest takiego w Warsie, co rekompensuje wysokie ceny?

Jedzenie w pociągu pozwala zaoszczędzić czas. Jezeli pociąg odjeżdża z rana, to wolę śniadanie zjeść już w wagonie, dzięki czemu nie muszę wstawać pół godziny wcześniej, by przygotować i zjeść śniadanie. Podobnie jest z obiadem będąc w delegacji. Gdy mam możliwość wrócić wcześniejszym pociągiem i zjeść w Warsie albo wybrać późniejszy pociąg, by mieć czas na zjedzenie np. w barze chińskim, to wolę wagon restauracyjny, bo cały wyjazd zajmie mniej czasu.
Stron: 1 2 3 4 5