25.10.2016, 19:30
26.10.2016, 05:52
Nie wiem czy mi się tylko wydaje, ale chyba na nowy dworzec będą miały wjazd tylko "tramwaje". Czyli lepszy standard dworca "wynagrodzi" nam niższy standard pociągów...
26.10.2016, 07:44
Chyba Push - Pulle też będą mogły wjeżdżać, a to daje możliwość zestawiania składów wagonowych - oczywiście w przyszłości bo nie przypominam sobie czy ktokolwiek ma na tą chwilę w Polsce zwykłe wagony do push - pulli. Zresztą szczytem luksusu jest przecież dziobak - a on wjedzie :-). No chyba że jest za długi?
Pozdrawiam
sm31-131
Pozdrawiam
sm31-131
26.10.2016, 08:29
masovian napisał(a):Nie wiem czy mi się tylko wydaje, ale chyba na nowy dworzec będą miały wjazd tylko "tramwaje". Czyli lepszy standard dworca "wynagrodzi" nam niższy standard pociągów...
Skąd ta myśl ?
26.10.2016, 11:04
masovian napisał(a):Nie wiem czy mi się tylko wydaje, ale chyba na nowy dworzec będą miały wjazd tylko "tramwaje". Czyli lepszy standard dworca "wynagrodzi" nam niższy standard pociągów...Tak, na Fabrycznej ma być zakaz manewrów (częściowo przez brak zachodniej głowicy), w związku z tym wjedzie tam tylko ezt.
26.10.2016, 12:30
Czyli co, już nie pojedziemy z Łodzi Fabrycznej do W-wy?
26.10.2016, 13:14
Pojedziemy ezetem. Bodaj Flirty mają tam być kierowane.
26.10.2016, 13:19
sm31-131 napisał(a):Chyba Push - Pulle też będą mogły wjeżdżać, a to daje możliwość zestawiania składów wagonowych - oczywiście w przyszłości bo nie przypominam sobie czy ktokolwiek ma na tą chwilę w Polsce zwykłe wagony do push - pulli. Zresztą szczytem luksusu jest przecież dziobak - a on wjedzie :-). No chyba że jest za długi?
Dziobak to też "tramwaj". Zachwyt nad nim jest napompowany przez me(n)dia. Rozumiem, że z racji zamieszkania możesz mieć trudności z jego korzystania, ale naprawdę Flirt oprócz prędkości to ta sama klasa. Ale Flirt ma wi-fi...
Co do push-pulli to PIC nie ma ich, a juz na pewno na tę trasę. ŁKA raczej też nie. PR tym bardziej. Zostają więc "tramwaje" niestety...
30.10.2016, 06:53
Już w grudniu pierwsi pasażerowie skorzystają z nowego dworca Łódź Fabryczna. Jest to najnowocześniejsza i najdroższa inwestycja kolejowa w Polsce. Łódź Fabryczna będzie trzecim co do wielkości dworcem kolejowym w Europie, zaraz po dworcu w Lipsku i Berlinie.
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/transp ... opy/kvrer4
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/transp ... opy/kvrer4
28.11.2016, 19:15
29.11.2016, 01:20
Którego grudnia wielkie otwarcie? Czy przed otwarciem można zwiedzać dworzec? Bo nie mogę się zdecydować, czy odwiedzić ŁF przed czy po otwarciu.
29.11.2016, 14:58
Jak dla mnie to ogromny dworzec i przypomina Centralny. Jednak w Łodzi postarali się o nowoczesny dworzec na FABRYCZNEJ z prawdziwego zdarzenia i dobrze.
29.11.2016, 15:12
W środku ze zdjęć wygląda jak Centralny, ale z przodu jak nowy Zachodni.
29.11.2016, 19:36
Mi się on bardzo podoba.
A jeszcze kilka lat temu to była ruina na FBRYCZNEJ.
Łódź to tak samo duże miasto, jak Warszawa i też musi być duży i nowoczesny dworzec.
W Katowicach też zmodernizowali spory dworzec.
A jeszcze kilka lat temu to była ruina na FBRYCZNEJ.
Łódź to tak samo duże miasto, jak Warszawa i też musi być duży i nowoczesny dworzec.
W Katowicach też zmodernizowali spory dworzec.
30.11.2016, 06:45
Ja się z oceną ostateczna wstrzymam, gdy zobaczę to własnymi oczami. Poprzednio na "Fabryka" to nie byłą taka znowu ruina. Jednak rzeczywiście nie był to dworzec na miarę trzeciego co do wielkości miasta kraju. Kaliski też nie jest. Jednak po doświadczeniach z Krakowem Głównym, mogę się już wszystkiego spodziewać.
A w Katowicach rzeczywiście jest dużo lepiej niż poprzednio.
A w Katowicach rzeczywiście jest dużo lepiej niż poprzednio.