Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Jak wygląda test w IC na maszynistę?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam aplikowałem do IC ,a tam pisze żeby dostać się na rozmowę trzeba napisać test. Może ktoś z was wie coś na ten temat? Z góry przepraszam jak już taki temat był a ja zakładam ponownie. Pozdrawiam.

pasqudek

Na pewno interpunkcja jest potrzebna.
pasqudek napisał(a):Na pewno interpunkcja jest potrzebna.

You made my day :-D

pasqudek

Afrika_Bambaata, u r welcome.
kawca napisał(a):Witam aplikowałem do IC ,a tam pisze żeby dostać się na rozmowę trzeba napisać test. Może ktoś z was wie coś na ten temat? Z góry przepraszam jak już taki temat był a ja zakładam ponownie. Pozdrawiam.

Kolega ma licencję maszynisty? Z tego co widzę to IC szuka chętnych na kurs na świadectwo a z tego co słyszałem aplikowało na te ogłoszenie mnóstwo osób, lecz nieposiadających licencji. Test raczej ma za zadanie sprawdzić wiedzę, która była wymagana do uzyskania licencji maszynisty (ie1,ir-1,ir-9,podstawy budowy taboru). Jak kolega ma ten papier to myślę, że nie ma się co bać testu Smile

Cieszę się, że zaczynają się powoli testy weryfikacyjne przy przyjmowaniu na kolej. Taka prawda, że nie wszyscy (nie ubliżając oczywiście nikomu z czytających) nadają się do tej specyficznej pracy na stanowiskach kolejowych.
Dzieki za odpowiedzi. Tak mam licencje i tak też myślałem że będzie odświeżenie wiedzy z kursu. Mam jeszcze jedno pytanie jak wygląda sprawa warsztatów?. Ja jestem ze śląska i główną siedzibę będę miał w Krakowie i podobno też tam są warsztaty. Jak to jest, trzeba tam dziennie dojeżdżać? Pozdrawiam
niestety tak
A przez jaki okres czasu jest przewidziany taki dojazd do Krk (tylko warsztat?)? Tez jestem ze slaska i jestem ciekaw jak to by wygladalo.
Z tego co słyszałem, maszyniści z Katowic muszą dojeżdżać do Krakowa. Zaczynają i kończą prace na stacji Kraków Płaszów.
Oj chyba nie. Z Częstochowy to i owszem, zaczynają i kończą zazwyczaj w Katowicach. W normalnie jest dyspozytor i pracę tam katowiczaki zaczynają i kończą. Jeżeli chodzi o praktykantów to i owszem, warsztat najbliższy mają w Krakowie.
W Katowicach gniazdo jest, ale może być wygaszane (w co szczerze wątpię).
mixer napisał(a):Z Częstochowy to i owszem, zaczynają i kończą zazwyczaj w Katowicach.

Zazwyczaj, ale nie zawsze. Na porannym IC Wrocław - Kraków wysiada maszynista na Stradomiu.