11.08.2015, 10:08
Stron: 1 2
11.08.2015, 10:51
Firma kupiła 2 sztuki o numerach 292 i 359. Mają przejść naprawy główne w szopie PR w Chojnicach lub w ZNTKiM Gdańsk. Podobno również inni przewoźnicy kupili "rumuny" od PKP Cargo ale o tym jeszcze nic konkretnie nie wiadomo.
12.08.2015, 09:12
Do mnie doszło, że Wiskol kupił więcej niż dwa, ale nie mam żadnego potwierdzenia tego. Jestem ciekaw jakie barwy dostaną 

15.08.2015, 11:00
A czy ktoś wie, czy udało się sprzedaż ET40?
19.08.2015, 10:38
Maszyny czekają już na naprawę w Chojnicach.
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=1021
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=1021
19.08.2015, 18:38
Maszyniści się ucieszą...
19.08.2015, 20:06
Ale Mikole będą się cieszyć. Widzę że okna ma zaspawane - przez moment miałem wrażenie że wzięli te z Poznania...
Pozdrawiam
sm31-131
Pozdrawiam
sm31-131
20.08.2015, 07:43
Cóż, ja tu tylko fotografuje :-P
Oglądałem je, korozja jest wszędzie no ale polscy mechanicy potrafią czynić cuda
Doprowadzenie ich do stanu użyteczności na pewno potrwa dość długo.
Oglądałem je, korozja jest wszędzie no ale polscy mechanicy potrafią czynić cuda

20.08.2015, 08:16
Panie Majster co robimy?
No jak to co? Szpachla, Szpachla, Szpachla!
Z drugiej strony, jak ostoja jest ok, to resztę można wymienić / skompletować / dospawać.
Co prawda bałbym się tym jeździć, zwłaszcza jakby podczas przechodzenia z kabiny A do B wypieprzył mi tłok w którymś cylindrze, ale po polskich ulicach jeździ wiele milionów tego typu składaków - także bez sprawnej "ostoi".
Pozdrawiam
sm31-131
No jak to co? Szpachla, Szpachla, Szpachla!
Z drugiej strony, jak ostoja jest ok, to resztę można wymienić / skompletować / dospawać.
Co prawda bałbym się tym jeździć, zwłaszcza jakby podczas przechodzenia z kabiny A do B wypieprzył mi tłok w którymś cylindrze, ale po polskich ulicach jeździ wiele milionów tego typu składaków - także bez sprawnej "ostoi".
Pozdrawiam
sm31-131
08.10.2016, 16:06
rustsaltz napisał(a):Maszyniści się ucieszą...
Sugerujesz, że maszyniści nie przepadają za tą serią?
Tu można zobaczyć aktualny stan Romanów: http://szlach.flog.pl/wpis/11315429/st43292
Swoją drogą, doszły mnie słuchy, ze 292 jest Wiskolu, a 359 Trakcji. Nie wiem ile w tym prawdy.
09.10.2016, 14:11
To prawda - 292 kupił Wiskol, a 359 Trakcja PRKiI.
09.10.2016, 19:10
Kozioł napisał(a):]Dosyć oryginalne rozwiązania są w niej zastosowane... Pewnie kwestia dokładnego poznania, ale to trochę tak, jakby całe życie jeździć dużym fiatem i dostać wołgę.
Sugerujesz, że maszyniści nie przepadają za tą serią?
10.10.2016, 19:09
Rumun w barwach Wiskol:
https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57FD9BEC
A gdzie numer? EVN tylko? ehh
PS. Trochę poza tematem. Dziwne to, jak ktoś, kto wrzuca posty na fan page Ilostanu, dodaje info tam, a na forum już nie
https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57FD9BEC
A gdzie numer? EVN tylko? ehh
PS. Trochę poza tematem. Dziwne to, jak ktoś, kto wrzuca posty na fan page Ilostanu, dodaje info tam, a na forum już nie

10.10.2016, 19:36
Wygląda naprawdę dobrze. W dodatku szybko go pomalowali. Pozostaje mieć nadzieję, że posłuży kilkanaście kolejnych lat :-)
PS: zezowate lampy wyglądają o wiele lepiej niż te lustrzane starego typu.
Rust co do ST43, slyszalem, że tak nie szlifują torów jak ET22 czy ST44. Nie wiem czy to prawda.
Przy okazji NG może zrobili też dobre wyciszenie kabiny.
PS: zezowate lampy wyglądają o wiele lepiej niż te lustrzane starego typu.
Rust co do ST43, slyszalem, że tak nie szlifują torów jak ET22 czy ST44. Nie wiem czy to prawda.
Przy okazji NG może zrobili też dobre wyciszenie kabiny.
12.10.2016, 11:47
Kozioł napisał(a):Rust co do ST43, slyszalem, że tak nie szlifują torów jak ET22 czy ST44. Nie wiem czy to prawda.Nie wiem skąd się wzięło to myślenie, że gagarin źle wpływa na szyny... Rumuny przede wszystkim problematyczne są ze względu na kraj pochodzenia i odmienny sposób myślenia projektanta. Czy są głośne to nie wiem, nigdy tym dziadostwem nie jechałem i jechać nie chcę.
Przy okazji NG może zrobili też dobre wyciszenie kabiny.
Stron: 1 2